MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb besloten om na mijn pensioen weer te gaan studeren.

Carbonnen voor en achtervorm. Rest is alu.
Volledig afgemonteerd met Ultegra. Rijdt goed, ik ga enkel het stuurlint vervangen door een zwarte, want zo'n witte wordt direct vuil. Voor degenen die het merk niet kennen, het is Belgische makelij.

Ow ok. Ja de batterij is nog verbeterd in 2009 dacht ik, kan er wel niet meer uit maar who cares, je laadt zo'n ding toch regelmatig weer dus batterijen wisselen is niet relevant. 13"-15" zijn ideaal, 17" is meer om te gebruiken als desktop imo. Ik heb zelf nog een cinema scherm en apart klavier erbij gekocht, helemaal ideaal kan je 'm ook als soort imac gebruiken.
en hoeveel heeft dat cinema scherm mogen kosten?

Ik heb sinds een weekje dezelfde :D Ook met studentenkorting en ik heb er meteen een Ipod bijgekocht voor 19 Euro. Die kon ik niet laten liggen natuurlijk, jij niet gedaan?

Ik wist niet eens dat dat kon. Anders had ik hem op marktplaats verkocht voor extra geld. K*tzooi. Epic fail.

Ik wist niet eens dat dat kon. Anders had ik hem op marktplaats verkocht voor extra geld. K*tzooi. Epic fail.

Behoorlijke fail zelfs. Mijn Mac heb ik nu bijna voor niets :D Stuur hem anders terug. Binnen 14 dagen kan je hem zonder opgaaf van reden retourneren. Bestel je hem een weekje of twee later nog een keertje en dan met Ipod!

Behoorlijke fail zelfs. Mijn Mac heb ik nu bijna voor niets :D Stuur hem anders terug. Binnen 14 dagen kan je hem zonder opgaaf van reden retourneren. Bestel je hem een weekje of twee later nog een keertje en dan met Ipod!

voor hoeveel heb jij je ipod verkocht? :D

kunnen julllie wat meer vertellen over die studentenkorting? op de apple site zie ik nog steeds dezelfde prijzen bij studenten, 140eu voor een ipod

kunnen julllie wat meer vertellen over die studentenkorting? op de apple site zie ik nog steeds dezelfde prijzen bij studenten, 140eu voor een ipod

http://store.apple.com/nl/browse/campaigns/back_to_school?mco=MTgxNTgzMzA

of bedoelde je dat niet? Anders moet je naar www.surfspot.nl en dan naar je hogeschool of universiteit gaan. Inloggen en via het tabje partners naar de apple-shop. Nu zijn de prijzen aangepast

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

voor hoeveel heb jij je ipod verkocht? :D

Niet... :D

ik heb dus gewoon een Tomos gekocht zodat ik vanaf nu 3 x per week kan squaten in een fatsoenlijke sportschool 7 km verder op en daarna niet meer hoef te fietsen

:D

ik heb dus gewoon een Tomos gekocht zodat ik vanaf nu 3 x per week kan squaten in een fatsoenlijke sportschool 7 km verder op en daarna niet meer hoef te fietsen

dat is ****in nice dude!

squatten en een tomos, living the life dude!

7km kan je niet FF op de fiets af ?
ben je meteen warm gedraaid wanneer je er bent , nee ?

dat is ****in nice dude!

:roflol:

Ja er zijn maar weinig mensen die van deze luxe mogen genieten...

7km kan je niet FF op de fiets af ?
ben je meteen warm gedraaid wanneer je er bent , nee ?

:roflol:

Ja er zijn maar weinig mensen die van deze luxe mogen genieten...

Ja ik heb gewoon geen zin om 3 x per dag naar de stad te fietsen waar mijn dagelijks leven zich afspeelt, daarnaast moet ik over wat bulten heen enz. Ik wil gewoon al mn energie in de workout kunnen steken :)

Het is gewoon k*t om weer bij je ouders te wonen na 4 jaar op jezelf :o

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

dat is ****in nice dude!

Ja echt wel lekker (hoewel verpauperd), mooi met het shakie op de brommert na de workout.

Trouwens, als je nog normaal bulten op kunt fietsen na je squat workouts doe het ook niet goed toch? :D

met dit weer geen zin om de grill functie van de hete luchtoven te gebruiken, daarom dit maar gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met dit weer geen zin om de grill functie van de hete luchtoven te gebruiken, daarom dit maar gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niiiice ga je zoveel gebruiken man!!
heb ik ook, maak er panini's in, toasts, grill mn steak, kipfilet, ... gaat echt snel, handig, ... goeie aankoop dus!! :thumbs:

Terug
Naar boven