- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hoeveel heeft dat cinema scherm mogen kosten?Ow ok. Ja de batterij is nog verbeterd in 2009 dacht ik, kan er wel niet meer uit maar who cares, je laadt zo'n ding toch regelmatig weer dus batterijen wisselen is niet relevant. 13"-15" zijn ideaal, 17" is meer om te gebruiken als desktop imo. Ik heb zelf nog een cinema scherm en apart klavier erbij gekocht, helemaal ideaal kan je 'm ook als soort imac gebruiken.
Ook met studentenkorting en ik heb er meteen een Ipod bijgekocht voor 19 Euro. Die kon ik niet laten liggen natuurlijk, jij niet gedaan?Ik heb sinds een weekje dezelfdeOok met studentenkorting en ik heb er meteen een Ipod bijgekocht voor 19 Euro. Die kon ik niet laten liggen natuurlijk, jij niet gedaan?
Ik wist niet eens dat dat kon. Anders had ik hem op marktplaats verkocht voor extra geld. K*tzooi. Epic fail.
Stuur hem anders terug. Binnen 14 dagen kan je hem zonder opgaaf van reden retourneren. Bestel je hem een weekje of twee later nog een keertje en dan met Ipod!Kijk maar ff in de Apple store, weet het niet van buiten. Past trouwens alleen op Macbooks.
Behoorlijke fail zelfs. Mijn Mac heb ik nu bijna voor nietsStuur hem anders terug. Binnen 14 dagen kan je hem zonder opgaaf van reden retourneren. Bestel je hem een weekje of twee later nog een keertje en dan met Ipod!

kunnen julllie wat meer vertellen over die studentenkorting? op de apple site zie ik nog steeds dezelfde prijzen bij studenten, 140eu voor een ipod

ik heb dus gewoon een Tomos gekocht zodat ik vanaf nu 3 x per week kan squaten in een fatsoenlijke sportschool 7 km verder op en daarna niet meer hoef te fietsen
![]()
7km kan je niet FF op de fiets af ?ik heb dus gewoon een Tomos gekocht zodat ik vanaf nu 3 x per week kan squaten in een fatsoenlijke sportschool 7 km verder op en daarna niet meer hoef te fietsen
![]()
dat is ****in nice dude!
squatten en een tomos, living the life dude!
7km kan je niet FF op de fiets af ?
ben je meteen warm gedraaid wanneer je er bent , nee ?
![]()
Ja er zijn maar weinig mensen die van deze luxe mogen genieten...

dat is ****in nice dude!
squatten en een tomos, living the life dude!

Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het postte, hehe.

met dit weer geen zin om de grill functie van de hete luchtoven te gebruiken, daarom dit maar gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niiiice ga je zoveel gebruiken man!!
heb ik ook, maak er panini's in, toasts, grill mn steak, kipfilet, ... gaat echt snel, handig, ... goeie aankoop dus!!![]()
Idd, ik weet niet wat ik zonder men grill zou zijn!
Idd, ik weet niet wat ik zonder men grill zou zijn!