Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Datum ' aangekocht ' om tattoo te laten zetten, daarjuist ' gefinished ' met inkleuren. Staat wel niet perfect recht want is met paint gemaakt

Zal op borst/shouder/arm komen
http://farm5.static.flickr.com/4081/4780427655_8ae482436c_b.jpg

vind em wel nice, ben er ook al effe over aan het denken om ook zo'n polynisian / samoan tat te plaatsen op mijn bovenarm / schouder / borst

ontwerp vind ik best goed gedaan, maarja het gaat er nooit meer af he:p
btw als bodybuilder snap ik al helemaal niet dat je een tattoo neemt want dat "verbergt" je spieren toch???

valt goed mee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een fiets van gazelle. Hopelijk niet binnen 1,5 jaar total loss zoals al die chinese troep die ik heb uitgeprobeerd.

Al een tijdje niks meer gepost maar kon deze klassieker niet laten liggen. Op Photodo getest als het macro objectief met de hoogste scherptewaarden (samen met de Pentax 50mm f2.8). Voordeel van de Tokina is een betere bouw en natuurlijk een grotere werkafstand tot het object. Kon het objectief kopen voor een prijs die ongeveer de helft is van de reguliere tweedehands prijs, enigzins geluk dat andere gegadigden afgehaakt hebben.

Al een tijdje niks meer gepost maar kon deze klassieker niet laten liggen. Op Photodo getest als het macro objectief met de hoogste scherptewaarden (samen met de Pentax 50mm f2.8). Voordeel van de Tokina is een betere bouw en natuurlijk een grotere werkafstand tot het object. Kon het objectief kopen voor een prijs die ongeveer de helft is van de reguliere tweedehands prijs, enigzins geluk dat andere gegadigden afgehaakt hebben.
Tuurlijk! doe er nog maar 1 ;)

Wat moet je met al die objectieven? Je gebruikt ze toch nie allemaal ???

Geschoond en nu op****en met die Joranrcrap, het verdoet bijna alle threads.

Om de aandacht wat af te leiden van Erics koopsyndroom:

sigma50mm.png

bedankt.

gebruik je voor elke andere situatie een ander objectief of is dit maar met een paar zo en gebruik je de rest als verzamel object?

Ik gebruik ze allemaal, de 1 wat meer dan de ander. Alleen dit jaar al zeker 20 verschillende objectieven gebruikt, dat is 70% van mijn collectie.

Ik gebruik ze allemaal, de 1 wat meer dan de ander. Alleen dit jaar al zeker 20 verschillende objectieven gebruikt, dat is 70% van mijn collectie.

om het anders uit te leggen aan je joranr, objectieven zijn als schoenen
ga je voetballen, kan je best schoenen spikes gebruiken
ga je squashe, kan je best squashschoenen gebruiken (zo lichtbruine zoel tegen slippe)
ga je lopen, kan je best loopschoenen gebruiken (goeie demping)
ga je naar een feest, doe je wsl wat chiquere schoenen aan

over het algemeen kan je dit allemaal ook doen met een standaardschoen maar een aangepaste schoen aan de actie zal je betere resultaten opleveren.. zo is het ook met objectieven, een gewoon standaardobjectief kan je alles mee doen, maar de verzameling van Eric laat hem toe om foto's met betere kwaliteit te trekken in verschillende situaties, ik denk bvb aan gebergtes, portret-foto's, bloemen van dichtbij, donkerdere/lichtere omgevingen, ..

zit ik een beetje juist Eric?

Zoiets ja en inmiddels heb ik eigenlijk geen standaard-objectieven meer. Heb nu de luxe dat ik voor mijn vakantie een mooie selectie kan uitzoeken om mee te nemen zonder dat ik aan kwaliteit hoef in te boeten maar wel kan letten op totaalgewicht om mee te zeulen.

Zoiets ja en inmiddels heb ik eigenlijk geen standaard-objectieven meer. Heb nu de luxe dat ik voor mijn vakantie een mooie selectie kan uitzoeken om mee te nemen zonder dat ik aan kwaliteit hoef in te boeten maar wel kan letten op totaalgewicht om mee te zeulen.

Koop de 3d-voorzet-lens! Hoewel.. jij hebt een Pentax en daar is hij niet compatibel mee

welke body heb je?

b5lm5c.jpg
:thumbs:

De postbode dacht dat het voor de buren was en vroeg aan mij of hij het hier kon laten. Terwijl het gewoon voor mij was :o. Nu heeft hij een briefje door hun brievenbus gedaan waarop staat dat ik een pakketje voor hun heb..

Achja, komt wel goed. :p

Terug
Naar boven