Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik win weer eens wat :o Nou ja meedoen aan die zooi is al een fail natuurlijk maar toen ik de envelop zag van de postcodeloterij had ik toch wel op iets meer gehoopt. Ik zal een gegeven paard verder niet in de bek kijken, misschien wel een handige fiets om af te rossen.

hah jij ook al wat gewonnen...:p
verpatsen kan altijd ook toch?

Laatst bewerkt:
Nogmaals verhuis nou eens naar een propere wijk in Den Haag. Zag dat er bij ons in de straat nog een dubbel bovenhuis te koop staat ;)

Een propere wijk :roflol: Man ik woon in 1 van de beste wijken van Den Haag, Vogelwijk of Marlot wordt toch echt te duur voor mij.

Het geeft niet jonge, homocoïtusualiteit wordt tegenwoordig gewoon geaccepteerd, ik neem het je niet kwalijk.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Haha ok omdat iedereen roze draagt ga jij ook maar roze dragen? Volg de kudde!

Dat is het nu juist precies, de mannen lijken tegenwoordig wel wijven met hun roze kleding en het gebruik van allerlei andere vrouwenproducten.

Agreed.

Datum ' aangekocht ' om tattoo te laten zetten, daarjuist ' gefinished ' met inkleuren. Staat wel niet perfect recht want is met paint gemaakt

Zal op borst/shouder/arm komen
4780427655_8ae482436c_b.jpg

Laatst bewerkt:
Lelijke tattoo man niet doen :(

I will see, das mijn ontwerp, de tattooeur maakt er ook nog 1 :)
Is hawaiian Polynesian style btw..

I will see, das mijn ontwerp, de tattooeur maakt er ook nog 1 :)
Is hawaiian Polynesian style btw..
ontwerp vind ik best goed gedaan, maarja het gaat er nooit meer af he:p
btw als bodybuilder snap ik al helemaal niet dat je een tattoo neemt want dat "verbergt" je spieren toch???

Bwa, ik wil niet echt bodybuilder worder, gewoon wat breed is voldoende ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yes:D, was gister eigenlijk:P

Terug
Naar boven