XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alleen dan zonder zwarte rand, die is bij mij bruin met logos erin. Wilde eigenlijk airmax light kopen maar dat voelde toch te ecto achtig.

Schoenen lopen geweldig en gaan ook nog vet lang mee. Heb hier zelfs 4 paar staan. :D

4 stuks :D, heerlijk films op mijn kamer kijken nu.

pc -> optische kabel -> receiver -> speakers

krijg je dan echt 4.0 geluid of gwn 2.0 verspreid over 4 speakers/?

Ligt aan de bron, bij stereo muziek wordt het verdeeld, maar bij films die bv dts zijn wordt het surround.

Aha. Ik heb deze: http://www.kieskeurig.nl/receiver/onkyo/tx-sr307/328495/, lekker goedkoop en prima geluid voor nu. Wil in de toekomst wellicht nog een betere halen, maarja eerst toch nog sparen tot ik geld voor een center + sub heb.
ooh thx daar kan ik wat mee :D mijne gaat ook zoemen na een tijdje echt irritant.. ik ga hem misschien kopen :D 100 watt per kanaal? is dat rms? ik zou voor een sub op marktplaats kijken, ik heb mijn sub (120 watt) voor 40 euro gehaald. maar je hebt nu wel gwn lage tonen toch? kun je dr ook low pass en high pass filter op zetten?

Niet gekocht.. maar gewonnen hoor ik net :cool: best aardig..

geen id nog of ik het hou.. mn eigen set is net iets beter:D
maar mischien leuk voor in de woonkamer

player-0911-011-teufel-impaq-40.jpg

Niet gekocht.. maar gewonnen hoor ik net :cool: best aardig..

geen id nog of ik het hou.. mn eigen set is net iets beter:D
maar mischien leuk voor in de woonkamer

gewonne? gefeli! das wel heel nice! ben je iemand die vaak met wedstrijden meedoet of heb je gwn dikke chance? :D

Gekregen voor mijn verjaardag als geintje omdat ik altijd heb gezegd dat dit het allermooiste toestel ever is.

Gekregen voor mijn verjaardag als geintje omdat ik altijd heb gezegd dat dit het allermooiste toestel ever is.

héhé leuk, die heb ik ook nog gehad, was wel een leuk toestel

Ik win weer eens wat :o Nou ja meedoen aan die zooi is al een fail natuurlijk maar toen ik de envelop zag van de postcodeloterij had ik toch wel op iets meer gehoopt. Ik zal een gegeven paard verder niet in de bek kijken, misschien wel een handige fiets om af te rossen.

Inderdaad een mooi toestel. Men pa heeft hem ook 2x gehad maar is vrij snel kapot gegaan jammer genoeg.
Zijn die dan nog nieuw te verkrijgen?

Terug
Naar boven