Timsterrr
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://static.letsbuyit.com/filer/images/uk/products/original/122/42/speedi-sx-2009-package-2-speedi-sx-carrycot-and-footmuff-12242574.jpeg
Quinny Speedi
[IMG]http://images2.icecat.biz/img/norm/high/1974114-Philips.jpg
Philips SCD 530/00[/QUOTE]
Gefeliciteerd! hoe lang nog?
dat ding maakt het licht dus donkerder zodat als je overdag met lange sluitertijd opneemt je geen overbelichting krijgt?
en wat is de prijs van dat "ding" ?Dat 'ding' houdt licht tegen zodat je inderdaad langere sluitertijden kan krijgen. Het is een variabel ND (Neutral Density)-filter, kan je o.a. mooie effecten bij een waterval. Dan ziet het water er uit als zijde i.p.v. een over het algemeen lelijke witte streep van vele druppels. De beweging is met een ND-filter veel beter op beeld te zetten.
dus deze kun je ook nog aanpassen ofzo?70 euro, ongeveer de prijs van een goed niet variabel ND-filter.
dus deze kun je ook nog aanpassen ofzo?
edit: WAUW het ziet er echt mooi uit met dat 'ding' erop
dus dat het water fluweel lijkt komt door de hoge sluitertijd?
ik neem aan dat jij veel meer schiet dan op jouw site staat?2 tot 8 stops variabel. Oftewel een ND4 t/m ND400. Kon ook een losse ND1000 kopen maar dan heb ik minder mogelijkheden.
ik neem aan dat jij veel meer schiet dan op jouw site staat?
waarom staat er dan zo weinig op jouw site? als ik vragen mag
Mijn site? Als je manaslu.net bedoelt, die site onderhoud ik al jaren niet meer.
Nice

13 dagen
Vandaag krijgen we te horen of het een natuurlijke bevalling wordt of een keizersnede.

Spannende tijden, als alles is betaalt wel showen he![]()

Eens mannen vader worden, wordt vaak een scherpe daling van het testosteronniveau vastgesteld zodat het kind wél aandacht krijgt van de vader en het kan opgroeien in een harmonieus gezin. Een aanwezige vader is immers belangrijk voor de toekomst van het kind.
![]()
Fader ND-filter om lange sluitertijdopnamen overdag mogelijk te maken.