AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Beetje banaan en chocolade: :D
9b020930ee92d0a195ac2d255c91fd45_view.jpg

En wat bandjes voor de polsen: :eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Quinny Speedi

1974114-Philips.jpg

Philips SCD 530/00

http://static.letsbuyit.com/filer/images/uk/products/original/122/42/speedi-sx-2009-package-2-speedi-sx-carrycot-and-footmuff-12242574.jpeg

Quinny Speedi

[IMG]http://images2.icecat.biz/img/norm/high/1974114-Philips.jpg

Philips SCD 530/00[/QUOTE]

Gefeliciteerd! hoe lang nog?

dat ding maakt het licht dus donkerder zodat als je overdag met lange sluitertijd opneemt je geen overbelichting krijgt?

Dat 'ding' houdt licht tegen zodat je inderdaad langere sluitertijden kan krijgen. Het is een variabel ND (Neutral Density)-filter, kan je o.a. mooie effecten bij een waterval. Dan ziet het water er uit als zijde i.p.v. een over het algemeen lelijke witte streep van vele druppels. De beweging is met een ND-filter veel beter op beeld te zetten.

twee 10kg gietijzeren schijven 30mm, voor €32 inc verzending :D
goedkoper kon ik niet vinden helaas

Dat 'ding' houdt licht tegen zodat je inderdaad langere sluitertijden kan krijgen. Het is een variabel ND (Neutral Density)-filter, kan je o.a. mooie effecten bij een waterval. Dan ziet het water er uit als zijde i.p.v. een over het algemeen lelijke witte streep van vele druppels. De beweging is met een ND-filter veel beter op beeld te zetten.
en wat is de prijs van dat "ding" ?

70 euro, ongeveer de prijs van een goed niet variabel ND-filter.
dus deze kun je ook nog aanpassen ofzo?

edit: WAUW het ziet er echt mooi uit met dat 'ding' erop
[Afbeelding niet meer beschikbaar] dus dat het water fluweel lijkt komt door de hoge sluitertijd?

dus deze kun je ook nog aanpassen ofzo?

edit: WAUW het ziet er echt mooi uit met dat 'ding' erop
dus dat het water fluweel lijkt komt door de hoge sluitertijd?

2 tot 8 stops variabel. Oftewel een ND4 t/m ND400. Kon ook een losse ND1000 kopen maar dan heb ik minder mogelijkheden.

2 tot 8 stops variabel. Oftewel een ND4 t/m ND400. Kon ook een losse ND1000 kopen maar dan heb ik minder mogelijkheden.
ik neem aan dat jij veel meer schiet dan op jouw site staat?
waarom staat er dan zo weinig op jouw site? als ik vragen mag

ipad-tablet.jpg

Surfen over DBB is nog nooit zo geil geweest!

Terug
Naar boven