Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

je kunt nog niet eens multi-taksen op de ipad. ik zou zon ding niet eens willen hebben.

plus 1000 voor dezelfde prijs heb e een laptop met Ubuntu die even stabiel is meer persoonlijk en je kan multitasken langere batterij en betere hardware (en 3g om overal te surfen)

plus 1000 voor dezelfde prijs heb e een laptop met Ubuntu die even stabiel is meer persoonlijk en je kan multitasken langere batterij en betere hardware (en 3g om overal te surfen)

HTC HD2 pak aan!

wel kudt dat er nog geen android op draait FFUUU

ipad-tablet.jpg

Surfen over DBB is nog nooit zo geil geweest!

Baaaaas..... Als grote T ff dat met die spoilers fixt dan is het perfect!

Edit/
Ik hoop hier een zooitje te kunnen posten eind van de middag haha

Laatst bewerkt:

Geen vergelijk, een mini laptop is zelfs nog zwaarder dan een Ipad. Normale laptop is al helemaal geen vergelijk qua gewicht.

Geen vergelijk, een mini laptop is zelfs nog zwaarder dan een Ipad. Normale laptop is al helemaal geen vergelijk qua gewicht.
Een ipad heeft geen flash toch?
Zou voor mij reden zijn om hem flink te boycotten, imo gaat er niets boven een netbook, klein, sexy, licht, snel en je kan er alles mee wat je op een gewone pc ook kan.

dit klinkt alsof de ipad in je zak past wat dus niet zo is. En dan heb je nog ook het nadeel dat je geen toetsenbord hebt net als bekjam zou ik veel liever een netbook nemen dan een ipad

je kunt nog niet eens multi-taksen op de ipad. ik zou zon ding niet eens willen hebben.
Komt zeer binnenkort met de os 4 update, en het kan nu al de belangrijkste Apps.

Ubuntu :roflol:, heb dat op mijn netbook gedraaid, echt een schijt os. Dat kraakt aan alle kanten. Langere batterij en betere hardware? (3G zit hier gewoon op)

HTC HD2 pak aan!

wel kudt dat er nog geen android op draait FFUUU
Uhm dat is een telefoon :rolleyes:

Vind het wel opvallend iedereen die zit te zeuren nog nooit zo'n ding in zijn handen heeft gehad.
Veel mensen in mijn omgeving die normaal weinig met dit soort gadgets hebben, vinden dit ding echt geniaal (en terecht).

Je moet alleen weten waarvoor je hem gaat gebruiken, het is geen vervanger voor een pc.

Laatst bewerkt:
haha.. maak je niet druk... komt wel goed... trust me;)
gaat hard man die tijd.. die van mij word in okt 4 jaar..

Net te horen gekregen dat onze dochter volgende week woensdag gehaald zal worden middels een Keizersnede.
13 dagen worden er dus nu ineens 7....:eek:

Net te horen gekregen dat onze dochter volgende week woensdag gehaald zal worden middels een Keizersnede.
13 dagen worden er dus nu ineens 7....:eek:

ik wens je alvast veel gezondheid voor jou je aankomende dochter en natuurlijk je vrouw/vriendin :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een hele berg kleding via Asos.com, laatste dagen van de uitverkoop daar. Scheelt me weer shoppen in het centrum hier.

Binnenkort deze:

lg-lv-4981.9045775.jpg

Had nog wat oude banden liggen maar geen videorecorder, dus maar een vcr opgepikt voor 10 euro bij de kringloop.

nieuwe puma's, deze maar dan de lijnen in zwart

Binnenkort deze:

is nokia eigenlijk nog wel een degelijk merk? Hun eerste generaties gsm's waren niet kapot te krijgen, maar mijn vorige was na 2 jaar helemaal ontregeld(viel uit tijdens het bellen, wou niet opstarten etc...) en mijn huidige begint na minder als een jaar dezelfde problemen te vertonen
Alvast geen nokia meer voor mij

De 3310 enzo waren niet te slopen, maar ik heb voor mijn blackberry zon n95 en daarvoor een n73 gehad en ze waren allebei erg slecht, zowel de software als de hardware.

Terug
Naar boven