AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb de E72 en heb totaal geen klachten.., alsook de N73 gehad zonder klachten..
Dus als je het mij vraagt: Nokia :thumbs:

Ik had zeker bij de n73 het probleem van lange wachttijden en soms stoppen met werken... zal wel pech gehad hebben dan :P

Men eerste eigen auto! OH YE! :D
Stond maar 25000km op. Ruikt nog naar nieuw binnenin. Lederen interieur, airco, sportvleugel met stoplicht in, electrische ruiten etc + 1j totale garantie! Nieuwprijs 19800€. Nu 9900€! KOOPJE! :cool:
Rijd zalig. Heel stil binnen, daar verschoot ik van. 140-160 op de autostrade en je hoorde amper iets binnnenin. Alles blauw opgelicht langs binnen. 1.6 16v injectie benzine. Ben verkocht! Voel me net een klein kind terug. :p

Men platen hangen er maar voorlopig tegen, want het zijn de mijne niet. (mocht die er tegen hangen om hem gaan te halen) Maandag heb ik die van mij. Dermee dat die vanvoor zo scheef hangt omdat ik een gaatje moet boren door de plaat om hem gecentreerd te hangen.

i5116s.jpg

zx4peh.jpg

29kw3mc.jpg

Laatst bewerkt:
vette bak,zat ik eerst ook voor te kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep hyundai coupé! Model dat ze niet meer fabriceren. Nu is dat de coupé genesis geworden, maar die is enkel is usa verkrijgbaar voorlopig en dat is een coupé die niet meer te betalen valt. Zowel de aankoop van de wagen als de verzekering. :)

Kzal straks eens ééntje nemen van binnen!

Nice hoor voor dat geld!

zitten er ook nog wat pktjes onder de motorkap?:cool:

Fles appelsap gekocht laatst. Binnenkort misschien een nieuwe PC kopen, deze gaat niet meer mee met sommige moderne websites, onder ander hoge resolutie video op youtube.

Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met auto's importeren uit de V.S of Duitsland?

Zeker een mooie auto man. Prachtig voor die prijs... mooie sportieve lijn, ik zou ook verkocht zijn als ik hem zag staan ;)

zitten er ook nog wat pktjes onder de motorkap?:cool:

105pk. Meer dan genoeg voor mij! De 16 kleppen en injectie motor doen veel. Tussen 3000-4000 toeren kickt die injectie echt in en trekt die gelijk een beest (naar mijn normen)

Ik kon natuurlijk ook het zwaarder model pakken, wat een 2.0i of een 2.7i benzine is. Maar dat is aangezien mijn leeftijd en bonusmalus onbetaalbaar kwa verzekering. Ik ben niet iemand die wil gaan werken om zijn auto te betalen. Een echt zware bak kan je kopen als je enkele jaren ongeval vrij bent waardoor je verzekering een pak lager is en je je leeftijd mee hebt. Zoveel te jonger, zoveel te duurder.

105pk. Meer dan genoeg voor mij! De 16 kleppen en injectie motor doen veel. Tussen 3000-4000 toeren kickt die injectie echt in en trekt die gelijk een beest (naar mijn normen)

Ik kon natuurlijk ook het zwaarder model pakken, wat een 2.0i of een 2.7i benzine is. Maar dat is aangezien mijn leeftijd en bonusmalus onbetaalbaar kwa verzekering. Ik ben niet iemand die wil gaan werken om zijn auto te betalen. Een echt zware bak kan je kopen als je enkele jaren ongeval vrij bent waardoor je verzekering een pak lager is en je je leeftijd mee hebt. Zoveel te jonger, zoveel te duurder.

Klopt, daar ben ik het helemaal met je mee eens :)
Overigens mag je maar een bepaald aantal pk's hebben als beginnende bestuurder volgens mij. Want ik ken iemand van 20 die een BMW heeft met 215 pk ofzo en die staat op zijn vader zijn naam omdat hij er officieel niet in mag rijden.

Jep zo een wagen is niet te verzekeren voor een jong iemand. Op iemand anders zijn naam zetten is allemaal goed, tot je eens iets voor hebt met de wagen. Dan gaat de verzekering achterna wie er altijd met de wagen rijd, en als jij dat bent terwijl de wagen op de naam staat van je vader, dan trekt de verzekering zich terug en zijn alle kosten voor u. Kvind 217pk ook een beetje belachelijk veel voor aan je zoon van 20 te geven. LOL

Ken iemand die een stom 1.2 dieseltje op de naam had verzekert van haar vader. Ze had een ongeval en de verzekering ging na wie er altijd met de wagen rijd. (bij buren gaan bellen etc) Ze kwamen er dus op uit en betalen dus niks meer terug. Nu kan die 15.000€ betalen uit eigen zak. Rijden op iemands anders naam is heel voordelig, maar je neemt zo een belachelijk groot risico. Alvast hier in BE toch...

Deze wagen kost mij zelfs zo'n 1100€ voor te verzekeren zonder de 330€ voordeel die ik heb, dus je kan nagaan wat een zwaardere auto al kost. Dan ga je meer dan een maand werken voor enkel je auto te kunnen verzekeren. Nu betaal ik 810€ per jaar ofzoiets, wat nog veel geld is, maar binnen mijn grenzen van wat ik ervoor over heb om met een wagen te rijden die ik graag zie.

Laatst bewerkt:
Gewoon op je eigen naam verzekeren, is even zuur met de centen maar wel zo veilig en je bouwt zo toch schadevrije jaren op.

mijn 1e verzekering kostte mij 875€ voor een citroen xsara met 112pk, alleen BA. Echt schandalig duur voor jongeren

Valt nog goed mee in de "jongeren normen" :) Ma offcourse, nog altijd heel duur.
Ik betaal nu ook maar in de 800€, maar dat is wel met al 5j rijervaring met men moeder haar auto. Dus je kan nagaan wat het kost voor een jonger iemand met minder rijervaring. Schandalig onmetelijk duur dus!

Hyundai Coupé toch? Heb je ook een foto van de binnenkant? Ben wel eens benieuwd, leren bekleding is wel erg netjes! :cool:

Bij het vallen van de avond:
1h2gzb.jpg

Daglicht: (Op de foto van de garage zelf was dit al, en bij mij dus ook. Interieur op dashbord na is praktisch pekzwart, maar het slaagt altijd enorm grijs uit op foto. De foto doet het interieur absoluut geen eer aan ma you get the picture)

2i9m5hf.jpg

Valt nog goed mee in de "jongeren normen" :) Ma offcourse, nog altijd heel duur.
Ik betaal nu ook maar in de 800€, maar dat is wel met al 5j rijervaring met men moeder haar auto. Dus je kan nagaan wat het kost voor een jonger iemand met minder rijervaring. Schandalig onmetelijk duur dus!

Bij het vallen van de avond:
1h2gzb.jpg

Daglicht: (Op de foto van de garage zelf was dit al, en bij mij dus ook. Interieur op dashbord na is praktisch pekzwart, maar het slaagt altijd enorm grijs uit op foto. De foto doet het interieur absoluut geen eer aan ma you get the picture)

2i9m5hf.jpg

Ziet er erg netjes uit man :cool:
Ach dat verzekeren doe ik ook met mijn scooter, is gewoon WA verzekerd alleen als het op mijn naam ging was dat al 250 euro :eek: nu staat die lekker op mijn pa zijn naam voor 50 euro :o

Terug
Naar boven