Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

105pk. Meer dan genoeg voor mij! De 16 kleppen en injectie motor doen veel. Tussen 3000-4000 toeren kickt die injectie echt in en trekt die gelijk een beest (naar mijn normen)
Ik kon natuurlijk ook het zwaarder model pakken, wat een 2.0i of een 2.7i benzine is. Maar dat is aangezien mijn leeftijd en bonusmalus onbetaalbaar kwa verzekering. Ik ben niet iemand die wil gaan werken om zijn auto te betalen. Een echt zware bak kan je kopen als je enkele jaren ongeval vrij bent waardoor je verzekering een pak lager is en je je leeftijd mee hebt. Zoveel te jonger, zoveel te duurder.

Ma offcourse, nog altijd heel duur.Hyundai Coupé toch? Heb je ook een foto van de binnenkant? Ben wel eens benieuwd, leren bekleding is wel erg netjes!![]()
Valt nog goed mee in de "jongeren normen"Ma offcourse, nog altijd heel duur.
Ik betaal nu ook maar in de 800€, maar dat is wel met al 5j rijervaring met men moeder haar auto. Dus je kan nagaan wat het kost voor een jonger iemand met minder rijervaring. Schandalig onmetelijk duur dus!
Bij het vallen van de avond:
![]()
Daglicht: (Op de foto van de garage zelf was dit al, en bij mij dus ook. Interieur op dashbord na is praktisch pekzwart, maar het slaagt altijd enorm grijs uit op foto. De foto doet het interieur absoluut geen eer aan ma you get the picture)
![]()

nu staat die lekker op mijn pa zijn naam voor 50 euro