TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
dan heb ik niets gezegd, wist niet dat hij zo goedkoop was
Ghehe maakt niet uit,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan heb ik niets gezegd, wist niet dat hij zo goedkoop was
zo duur was ie niet: 120euro heb je hem thuis en al![]()
Hee mensen, heeft iemand hier eigenlijk verstand van auto's importeren uit Duitsland?
Ok, maar heeft dat dan vooral te maken met het aantal HP ofzo?Geen verstand van, maar ik weet dat me vader het wou doen maar dat het te duur is. Je moet teveel belastingen betalen etc...
Jep zo een wagen is niet te verzekeren voor een jong iemand. Op iemand anders zijn naam zetten is allemaal goed, tot je eens iets voor hebt met de wagen. Dan gaat de verzekering achterna wie er altijd met de wagen rijd, en als jij dat bent terwijl de wagen op de naam staat van je vader, dan trekt de verzekering zich terug en zijn alle kosten voor u. Kvind 217pk ook een beetje belachelijk veel voor aan je zoon van 20 te geven. LOL
Ken iemand die een stom 1.2 dieseltje op de naam had verzekert van haar vader. Ze had een ongeval en de verzekering ging na wie er altijd met de wagen rijd. (bij buren gaan bellen etc) Ze kwamen er dus op uit en betalen dus niks meer terug. Nu kan die 15.000€ betalen uit eigen zak. Rijden op iemands anders naam is heel voordelig, maar je neemt zo een belachelijk groot risico. Alvast hier in BE toch...
Deze wagen kost mij zelfs zo'n 1100€ voor te verzekeren zonder de 330€ voordeel die ik heb, dus je kan nagaan wat een zwaardere auto al kost. Dan ga je meer dan een maand werken voor enkel je auto te kunnen verzekeren. Nu betaal ik 810€ per jaar ofzoiets, wat nog veel geld is, maar binnen mijn grenzen van wat ik ervoor over heb om met een wagen te rijden die ik graag zie.
Ok, maar heeft dat dan vooral te maken met het aantal HP ofzo?
Hee mensen, heeft iemand hier eigenlijk verstand van auto's importeren uit Duitsland?
).Ok, want de prijs van een 350z ligt in duitsland een stuk lager, dus ga nu toch maar eens kijken of het voordeel oplevert!Snap niet waarom iedereen reacties geeft over dat het echt duur is, aangezien het eigenlijk niets uitmaakt...
Je koopt een wagen in Duitsland, waarom? Juist ja, omdat die daar al veel goedkoper is.
Je kan het laten doen door een firma, hoef je je niets meer aan te trekken, maar daar betaal je dan wel voor.
Zelf is er niet veel moeilijk aan. Je gaat de wagen bekijken, koopt hem. Je regelt je transitnummerplaten (of nog makkelijker: je laat de verkoper het regelen). Je rijdt er mee naar huis, mag nog enkele weken met die transitnummerplaten rondrijden (feel free om te snel te rijden dan, die boetes komen toch nooit bij je toe).
In de tussentijd moet je gewoon zorgen dat die in Nederland gekeurd raakt, en dan kan je hem inschrijven, op je Nederlandse nummerplaten.
Done.
Ok, want de prijs van een 350z ligt in duitsland een stuk lager, dus ga nu toch maar eens kijken of het voordeel oplevert!
Ja idd, dus eigenlijk is het verstandig om het door een professioneel bedrijf te laten doen als je er niet helemaal in thuis bent!
Ja idd, dus eigenlijk is het verstandig om het door een professioneel bedrijf te laten doen als je er niet helemaal in thuis bent!