fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Valt nog goed mee in de "jongeren normen"Ma offcourse, nog altijd heel duur.
Ik betaal nu ook maar in de 800€, maar dat is wel met al 5j rijervaring met men moeder haar auto. Dus je kan nagaan wat het kost voor een jonger iemand met minder rijervaring. Schandalig onmetelijk duur dus!
Bij het vallen van de avond:
![]()
Daglicht: (Op de foto van de garage zelf was dit al, en bij mij dus ook. Interieur op dashbord na is praktisch pekzwart, maar het slaagt altijd enorm grijs uit op foto. De foto doet het interieur absoluut geen eer aan ma you get the picture)
![]()

Prima wagen, heb de station. Heb je 318 of 320 en d of i?Vanaf zaterdag kan ik ook mijn nieuwe bolide ophalen![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Prima wagen, heb de station. Heb je 318 of 320 en d of i?
Foto zegt toch genoeg, is een 3-reeks E46 berline, heel vaak de 318 of 320 d of i.
Foto zegt toch genoeg, is een 3-reeks E46 berline, heel vaak de 318 of 320 d of i.
.Is dit de XPeria X10 mini?![]()
Sony Ericsson altijd erg goed gevonden samen met my phone explorer(heerlijk programma). Deze gekocht nadat mijn HTC Diamond 2 was gevallen en de aan-knop kapot was gegaan(toestel ging telkens vanzelf aan bij opladen en viel dus direct weer uit). Naar vodafone gegaan en wilde niks voor mij doen aangezien die lelijke vochtstickertjes waren verkleurd omdat er ooit eens een flesje water overheen is gegaan(maar niet kapot). Heel leuk natuurlijk als je onder de garantie uit kunt komen, maar als consument... FUUUUUUUUUUUU
Is dat de Xperia X10 mini pro? Zo ja, hoe bevalt ie![]()
Sony Ericsson altijd erg goed gevonden samen met my phone explorer(heerlijk programma). Deze gekocht nadat mijn HTC Diamond 2 was gevallen en de aan-knop kapot was gegaan(toestel ging telkens vanzelf aan bij opladen en viel dus direct weer uit). Naar vodafone gegaan en wilde niks voor mij doen aangezien die lelijke vochtstickertjes waren verkleurd omdat er ooit eens een flesje water overheen is gegaan(maar niet kapot). Heel leuk natuurlijk als je onder de garantie uit kunt komen, maar als consument... FUUUUUUUUUUUU

Is dat de Xperia X10 mini pro? Zo ja, hoe bevalt ie![]()

nice man, maar voor dat geld had je véél beter de samsung led kunnen halen imo![]()

zo duur was ie niet: 120euro heb je hem thuis en al![]()
dan heb ik niets gezegd, wist niet dat hij zo goedkoop was