Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

250 per?

Tja dat is idd wel veel.. zit nu zelf te kijken voor een nissan 350z maar dan betaal je helemaal veel per jaar :S:S

Valt nog goed mee in de "jongeren normen" :) Ma offcourse, nog altijd heel duur.
Ik betaal nu ook maar in de 800€, maar dat is wel met al 5j rijervaring met men moeder haar auto. Dus je kan nagaan wat het kost voor een jonger iemand met minder rijervaring. Schandalig onmetelijk duur dus!

Bij het vallen van de avond:
1h2gzb.jpg

Daglicht: (Op de foto van de garage zelf was dit al, en bij mij dus ook. Interieur op dashbord na is praktisch pekzwart, maar het slaagt altijd enorm grijs uit op foto. De foto doet het interieur absoluut geen eer aan ma you get the picture)

2i9m5hf.jpg

Vette bak man! Binnenkant ziet er ook erg fraai uit. Is een goede deal geweest vind ik zelf! :cool:

Vanaf zaterdag kan ik ook mijn nieuwe bolide ophalen :rocknana::cheer::eyebrow: :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

320 diesel uit 2002 dus je zat in de goede richting! :)

Vliegticket naar Sri Lanka! :)

1273650337.jpg

Sony Ericsson altijd erg goed gevonden samen met my phone explorer(heerlijk programma). Deze gekocht nadat mijn HTC Diamond 2 was gevallen en de aan-knop kapot was gegaan(toestel ging telkens vanzelf aan bij opladen en viel dus direct weer uit). Naar vodafone gegaan en wilde niks voor mij doen aangezien die lelijke vochtstickertjes waren verkleurd omdat er ooit eens een flesje water overheen is gegaan(maar niet kapot). Heel leuk natuurlijk als je onder de garantie uit kunt komen, maar als consument... FUUUUUUUUUUUU

1273650337.jpg

Sony Ericsson altijd erg goed gevonden samen met my phone explorer(heerlijk programma). Deze gekocht nadat mijn HTC Diamond 2 was gevallen en de aan-knop kapot was gegaan(toestel ging telkens vanzelf aan bij opladen en viel dus direct weer uit). Naar vodafone gegaan en wilde niks voor mij doen aangezien die lelijke vochtstickertjes waren verkleurd omdat er ooit eens een flesje water overheen is gegaan(maar niet kapot). Heel leuk natuurlijk als je onder de garantie uit kunt komen, maar als consument... FUUUUUUUUUUUU
Is dit de XPeria X10 mini?

1273650337.jpg

Is dat de Xperia X10 mini pro? Zo ja, hoe bevalt ie ???

Is dat de Xperia X10 mini pro? Zo ja, hoe bevalt ie ???

Ik heb hem nog niet. Hij zou al sinds donderdagavond verzonden zijn maar tot op dit moment nog niet binnen. TNT laat deze keer op zich wachten. :(
Zodra ik deze heb zal ik hier wel een korte review over geven.

Heb hem wel bij de mediamarkt in mijn handen gehad. Toestel ligt zeer goed in de hand en gebruikersvriendelijk kwa software. Tevens is ook het toetsenbord zeer handig in gebruik. Ook als je dikke poten hebt zoals ik!

Was dus op zoek naar een nieuwe.
- Android, check (wordt tevens ook nog geupdate van 1.6 naar 2.1)
- Sony Ericsson + my phone explorer software, check.
- Qwerty toetsenbord, check
alles wat ik nodig heb.

Philips 22" Wide TFT 223E1SB - 5ms VGA 1920 x 1080 / 60 Hz - 250 cd/m2 - 25000:1

nice man, maar voor dat geld had je véél beter de samsung led kunnen halen imo:D

Terug
Naar boven