Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Mooi ding!
ik heb ooit een X6 gehad.
Nu ben ik meer van de analoge klokken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groene laserpointer, wel mooi dingetje als speelgoed[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heel kinderachtig om zo iets als speelgoed te bestellen, maar ik kon het niet laten.![]()

mooi ding man. ben jaloers. in mijn tienerjaren was ik dol op keyboard en wou heel graag op les en een hebben, maar ja my parents didint give a shit![]()

Das nog best wel een zacht prijsje, ik dacht dat ze zo'n 3500 waren.
Heb zelf enkele maanden geleden de Roland RD700GX aangeschaft
![]()
Beetje overkill voor waar ik hem voor gebruik (een stage piano terwijl ik niet optreed) Maar heb hem voornamelijk gekocht voor het weergaloze piano geluid en de zeer diepe editing opties. Daarnaast kan ik er alles mee wat ik waarschijnlijk ooit zou willen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heel kinderachtig om zo iets als speelgoed te bestellen, maar ik kon het niet laten.![]()
Ik had die met 15mw dacht ik, moet je is op een verkeersbord schijnen .Of als je stil staat met de auto en je verveeld in de auto van iemand anders schijnen, worden ze zot van.
Ja prive ben ik ook meer van de analoge, maar heb deze voor mijn werk! En het is me toch een handig ding joh!Mooi ding!
ik heb ooit een X6 gehad.
Nu ben ik meer van de analoge klokken.

Heb het een paar keer voorbij zien komen, maar wat is die site waar je (zo'n beetje alle) oude nokia's kan bestellen?
Absoluut!Groene laserpointer, wel mooi dingetje als speelgoed![]()
Nope, wel gezien, ervaring ermee?
Vanaf circa 30 mw zouden ze lucifers kunnen aansteken, ik overweeg nog om er eentje van 50 mw te bestellen, maar die mag je hier eigenlijk niet hebben. Heb wel een paar Nederlandse sites gevonden die ze aanbieden.maat van mij heeft er een daar kan hij lucifers mee aansteken.
en zo ver schijnen loop afstand van zeker 10-20min. als het niet meer is
In een rijdende auto schijnen vind ik eigenlijk een beetje kansloos.Ik had die met 15mw dacht ik, moet je is op een verkeersbord schijnen .Of als je stil staat met de auto en je verveeld in de auto van iemand anders schijnen, worden ze zot van.

Absoluut!
Nope, wel gezien, ervaring ermee?
Vanaf circa 30 mw zouden ze lucifers kunnen aansteken, ik overweeg nog om er eentje van 50 mw te bestellen, maar die mag je hier eigenlijk niet hebben. Heb wel een paar Nederlandse sites gevonden die ze aanbieden.
In een rijdende auto schijnen vind ik eigenlijk een beetje kansloos.
5 mw, maximum in Nederland volgens mij, vanavond eens kijken hoever hij komt.
Edit:
Holy crap, dit ziet er ook wel geil uit:
[Link niet meer beschikbaar]
jep, hij heeft er een van 50.
heeft hem uit chersonisoss, en dan lag ie daar zelfs nog achter de balie, mocht ook niet legaal verkocht worden daar.
er schijnen nog sterkere te zijn zelfs

In een rijdende auto schijnen vind ik eigenlijk een beetje kansloos.

Edit:
Holy crap, dit ziet er ook wel geil uit:
[Link niet meer beschikbaar]