MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Link eens, misschien kan ik eens een BTW-nummer Google'en :P

---

Ik zou ook wel zo een sterke laser willen hebben maar dan in het rood, als je dan in iemands woonkamer gaat schijnen vanuit een niet-zienbare positie wordt die persoon/personen retebang, denkende dat ze worden gemarked door snipers :D

Episch doel van een laser...

Rode lasers kan je niet veel mee doen helaas :D
Bij hetzelfde vermogen (bv 50mw) is een groene 6x sterker dan een rode...

Wat ik mij wel afvraag op die site.
200mw met die zaklamp er ook bij kost 65 euro, en een 100mw laserpen 100 euro.
Iemand enig idee hoe dit komt?

Ik wil namelijk de meest krachtige :p
Dus vraag me af wat er nog van verschil opzit... Mss is die lens van die 200mw niet zo geconcentreerd ofzo?
Ik wil alleszins ene om gaten mee in dingen te branden :D

Link eens, misschien kan ik eens een BTW-nummer Google'en :P

---

Ik zou ook wel zo een sterke laser willen hebben maar dan in het rood, als je dan in iemands woonkamer gaat schijnen vanuit een niet-zienbare positie wordt die persoon/personen retebang, denkende dat ze worden gemarked door snipers :D

Episch doel van een laser...

Is illegaal geloof ik.

Dus vraag me af wat er nog van verschil opzit... Mss is die lens van die 200mw niet zo geconcentreerd ofzo?
Ja ik ook, geef eens tips jullie :D

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

I know :rolleyes:
Ik maakte dan ook een grap :)

Wat kost dit ongeveer bijelkaar? incl btw.
De Drobo S heb ik 681,95 betaald incl. btw & verzending.
De HD's kosten samen 559,0 incl. btw en verzending.
Samen dus 1240,95.

Dit levert 7,5TB beveiligde opslag op, er mag 1 schijf stuk gaan zonder dataverlies (kan ook op 2 gezet worden maar dan heb je minder bruikbare dataruimte). Je kan data ook snel en eenvoudig upgraden, bijv. wil je later een 2TB met een 4TB hd vervangen, dan kan je gewoon hot swappen en je hoeft geen raid te rebuilden. Hij kan ook via esata aangesloten worden en overdrachten zijn dus 4x sneller dan usb 2.0.

Je bent wat kwijt, maar er komt ook belangrijke data op dus toch wel goed om met de zekerheid te zitten dat bij een single disk failure niet alles weg is. En verder werkt het gewoon een pak handiger dan zelf een raid opzetten.

waarom kies je voor een drobo?

Dat is geen echte 200 mw groen, maar wel goed voor de prijs, vaak is maar +-50 mw groen licht, rest infrarood. Ik denk dat ik hier voor ga: [Link niet meer beschikbaar] + batterijen + oplader
Veel goeds over gelezen.

Hartstikke geil ondershirt bij de Lidl...

2448o55.jpg

(voor van't winter)

Dat is geen echte 200 mw groen, maar wel goed voor de prijs, vaak is maar +-50 mw groen licht, rest infrarood. Ik denk dat ik hier voor ga: [Link niet meer beschikbaar] + batterijen + oplader
Veel goeds over gelezen.

die heb ik ook.
staat ergens in dit topic nog wel een filmpje van die ik gemaakt heb :P

geinig ding, al ben ik dr op zich vrij snel op uitgekeken geraakt :P gebruik et nog maar zelden.

Is de straal een beetje goed te zien?
als het wat donkerder is wel..
overdag.. niet echt volgens mij (Al een tijdje niet meer gebruikt overdag)
maar het menselijk oog is niet zo gevoelig voor rood...
als het je puur om het zien van de straal gaat, kan je beter voor groen gaan.
geloof dat 50mw groen al genoeg is om overdag een duidelijke straal te kunnen zien.
maar een 200mw rood is natuurlijk wel veel krachtiger om te branden.

bv: als je 200mw rood op je huid schijnt.. voel je dat wel..
op blanke huid voel je heel langzaam alsof dr een naald ingeschoven word die verwarmd word..
op een moedervlek of zwart stipje voel je in 1seconde echt fikse warmte :P

als het wat donkerder is wel..
overdag.. niet echt volgens mij (Al een tijdje niet meer gebruikt overdag)
maar het menselijk oog is niet zo gevoelig voor rood...
als het je puur om het zien van de straal gaat, kan je beter voor groen gaan.
geloof dat 50mw groen al genoeg is om overdag een duidelijke straal te kunnen zien.

Ja, dat weet ik, in het donker is zelfs deze 5 mw van elke hoek te zien.

Veel goeds over gelezen.

Very nice.
Had de site ook al gezien, maar ik wil toch 200mw groen :D

Laat me weten als je besteld hebt, hoe het gegaan is met betaling en levering enzo.

Very nice.
Had de site ook al gezien, maar ik wil toch 200mw groen :D

Laat me weten als je besteld hebt, hoe het gegaan is met betaling en levering enzo.

ik heb al voor menig dollar daar besteld (meer dan goed is eigenlijk :o zit al op een 4 cijferig bedrag) eigenlijk nooit echte problemen.
ja.. ze kunnen soms ongelovelijk traag zijn, maar de problemen die ik heb gehad zijn bij mij tot nu toe altijd tot tevredenheid opgelost. het kost soms alleen even moeite om het voor elkaar te krijgen als je een probleem hebt, vooral omdat ze daar soms zelf niet weten wat ze moeten doen, maarja :P

ik heb al voor menig dollar daar besteld (meer dan goed is eigenlijk :o zit al op een 4 cijferig bedrag) eigenlijk nooit echte problemen.
ja.. ze kunnen soms ongelovelijk traag zijn, maar de problemen die ik heb gehad zijn bij mij tot nu toe altijd tot tevredenheid opgelost. het kost soms alleen even moeite om het voor elkaar te krijgen als je een probleem hebt, vooral omdat ze daar soms zelf niet weten wat ze moeten doen, maarja :P

En de shipping is altijd helemaal gratis?

En de shipping is altijd helemaal gratis?

ja, tenzij je ems als shipping method kiest... maar dat moet je niet doen.
sowieso heeft nederland geen ems, word het dhl, komen dr nog meer kosten bij, gaat het door de douane.. en het scheelt qua tijd volgens mij echt geen !@#$ hooguit 1 of 2 dagen ofso.

standaard shipping zit al verwerkt in de prijs van de producten ;) ze noemen het daarom free shipping, maar iets wat 4 kilo weeg betaal je dan ineens 50$ voor ofso.. terwijl et product misschien maar 15$ waard is :P

ja, tenzij je ems als shipping method kiest... maar dat moet je niet doen.
sowieso heeft nederland geen ems, word het dhl, komen dr nog meer kosten bij, gaat het door de douane.. en het scheelt qua tijd volgens mij echt geen !@#$ hooguit 1 of 2 dagen ofso.

standaard shipping zit al verwerkt in de prijs van de producten ;) ze noemen het daarom free shipping, maar iets wat 4 kilo weeg betaal je dan ineens 50$ voor ofso.. terwijl et product misschien maar 15$ waard is :P

Hoop goedkope spullen dan, ik kan wel lachen om een aantal producten daar. :p

Is goed, hoop het binnenkort te doen, eerst ff wat geld op die paypal rekening zetten.

Haha nice :D

K*t, moet je via paypal betalen (bankoverschrijving niet mogelijk?) ?

Terug
Naar boven