XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Denk dat ze ook alleen bij de vestiging in Den Haag staan. Met dit soort aanbiedingen moet je gewoon geluk hebben en vrij oplettend. Stonden nog genoeg koptelefoons op een nieuwe eigenaar te wachten, maar bijna niemand gaat letten op aanbiedingen achter de kassa (die dan ook nog eens op een kast staan).

Zijn ze er nog?

Ik ga eens kijken of ze die dingen ook in Rotterdam hebben.

Bijenkorf ownt zeker! Ik heb er laatst voor 600 euro kleren gekocht, was er anders 1100 euro voor kwijt geweest... Dikke aanbieding :D

Paar nieuwe schoentjes om mee rond te huppelen in de gym.
Niks boeiends, maar ze zitten wel lekker :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog een sportbroekje van Adidas, ook voor in de gym :)

scherm.jpg

Dell 24 inch widescreen :D Ik heb em eigenlijk al even maar ik kon het lieten om er even mee te stoefen ;)

De Fuji F30, 6 megapixel camera.

Zeker niet de mooiste camera in zijn soort en ook niet de camera met veel zoom of megapixel. Wel de compactcamera van het jaar zowel bij TIPA als DIMA.

Vooral deze camera gekozen omdat het momenteel de enige compactcamera is die bij hoge ISO-waarden nog acceptabele resultaten kan laten zien. Zo goed als geen ruis bij ISO-400 en ook bij ISO-800 zijn de foto's nog om aan te zien. Andere compactcamera's beginnen bij ISO-200 al ruis te vertonen meestal.

Hoge ISO-waarden zijn belangrijk bij situaties met weinig licht, met deze camera is zonder flits nog goed binnen te fotograferen.

Ook bij de Bijenkorf gekocht Eric?

Nee bij Foto Booms in Amsterdam, was een goed excuus om een uitstapje te maken naar Amsterdam. Leuk shopje daar, hebben veel camera's en in veel gevallen rond de laagste prijs in Nederland.

Voor mij niet interessant om daarheen te gaan voor een camera. Het voordeel ben ik direct weer kwijt aan het vervoer denk ik

Mijn eerste mobilofoon:banana:

Moest van m'n ma, afstand huis-school was te groot om zonder een mobile te fietsen.:rolleyes:

Simpel ding, 30 euries.:D

je hebt toch wel een camera he? dat is nu duhhhhhhhhh shit...

j/k :D

Mooie telefoon ;)

foto

Mijn eerste mobilofoon:banana:

Moest van m'n ma, afstand huis-school was te groot om zonder een mobile te fietsen.:rolleyes:

Simpel ding, 30 euries.:D

Dámn !!!!! Ben jij in een amish dorp opgegroeid ???

Bij mij in de buurt hebben kindjes van 6 al mobieltjes hahah

Wel geldverspilling, maargoed :D

Heb je meteen voor 3 jaar ingeslagen of zo?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] heb ze gisteren gehaald.. had nieuwe nodig.. mijn vorige waren in het zwart..

en daarbij heb ik deze er nog ff bijgekocht.. ga niet zo vaak winkelen dus doe het dan gelijk goed..

Dit staat nog op mijn verlanglijstje :D

voor komend seizoen: [Afbeelding niet meer beschikbaar] zal ze pas in Maart kopen, misschien dat ze nog wat in prijs gaan dalen!

lol eindelijk iemand die wel iets positiefs zegt :P

nee Mighty hier ga ik ongveer een jaar mee doen....

Terug
Naar boven