MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ik was onderweg naar het pashok. en ik zei dat ik ze wilde passen voor de maat en pasvorm... mara neej.. mevrouw wilde niet meewerken. nou doei dan.. i'll take my business (en paar honderd euro) elsewhere.

vandaag bij suitsupply geweest en een mooi stofje uitgekozen voor het pak en de stof voor het overhemd. de kraag vorm bepaalt, de knopen. welk type jasje, welke type broek etc...

kijk dat is servidce en kwaliteit. de bijenkorf heeft voor mij voor altijd afgedaan..doei!!

Dan is het wel een klote streek. Ik mocht het wel, wel vaag. Was het in Den haag of in Amsterdam?.

ik was onderweg naar het pashok. en ik zei dat ik ze wilde passen voor de maat en pasvorm... mara neej.. mevrouw wilde niet meewerken. nou doei dan.. i'll take my business (en paar honderd euro) elsewhere.

vandaag bij suitsupply geweest en een mooi stofje uitgekozen voor het pak en de stof voor het overhemd. de kraag vorm bepaalt, de knopen. welk type jasje, welke type broek etc...

kijk dat is servidce en kwaliteit. de bijenkorf heeft voor mij voor altijd afgedaan..doei!!

Wat kost dat? Wil namelijk ook een pak laten maken?

Wat kost dat? Wil namelijk ook een pak laten maken?

minimaal 400 euro denk ik.

(maar als je bij jou de strekkende meters stof gaan rekenen wel iets meer :D)

heb even geleden overigens een NAD PP2 phono preamp gekocht. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben deze week ook naar ssuply geweest, die honden zeiken en zeuren over mijn monster afmetingen natuurlijk.

Ries; je kunt beter naar oger gaan, wel ff wat duurder maar voor een 2d ben je met 7-800e klaar, prima shit.

laatst deze gekocht, mooi dingetje, sony cybershot dsc-W70
005_sony_cybershot_dscw70_B.jpg

Ben deze week ook naar ssuply geweest, die honden zeiken en zeuren over mijn monster afmetingen natuurlijk.

Ries; je kunt beter naar oger gaan, wel ff wat duurder maar voor een 2d ben je met 7-800e klaar, prima shit.

Pff 1e dus nog duurder?
Ik hoef geen 10 pakken te hebben ofzo he.
Ik vind 700 voor een pakkie mij net te duur.

@ Chunky: hoeveel x zoom?

Pff 1e dus nog duurder?
Ik hoef geen 10 pakken te hebben ofzo he.
Ik vind 700 voor een pakkie mij net te duur.

@ Chunky: hoeveel x zoom?

optisch maar 3 x geloof ik, genoeg voor een vakantie kiekje en hij is lekker klein, dus makkelijk in de zak.

Ik was ook toe aan een nieuwe Digitale Foto Camera de vorige is inmiddels met mijn zusje mee voor een X(=<4)jarig verblijf in The States. Dus van een deel van mijn verjaardagsgeld deze Camera gekocht

Olympus FE140 | Digitale Camera Test

olympus_fe140_camera.gif

olympus_fe140_B.jpg

echt een "dun" en gemakkelijk te hanteren ding! 6 megapixels voor weinig geld!

Uitbreiding voor m'n home-gym:)

6*3kg
6*2kg
6*1kg
+2 stangen

Voor een vriendenprijsje van 32 euro:D:banana:

Een Samsung 250 Gb, zodat ik weer HDTV-streams kan opslaan en Xbox360 games downloaden.

Nog een DVD-brander er bij gekocht. Pioneer DVR-111. Weet ik tenminste zeker dat ik Xbox360 backups kan maken.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag gekocht en getest, ze zijn goed bevonden!
:D

vanmiddag gekocht

fireblade met 154 pk

Terug
Naar boven