MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bijenkorf ownt zeker! Ik heb er laatst voor 600 euro kleren gekocht, was er anders 1100 euro voor kwijt geweest... Dikke aanbieding :D

bijenhorf ??? my god!

tyfeslijers, daar ga ik dus nooit meer heen. ik wilde er laatst een paar blousen passen omdat die nog al moeilijk te vinden zijn in de juiste maat. En in de verpakking kan je niet zien of ze goed staan.

werd ik door zo'n kakwijf terug gefloten: "meneer, u mag die blousen niet passen hohrrrr"

"ja hallo, hoe moet ik dan weten of ze passen en/of goed staan"

"ja moet u naar de maat kijken"

ik dacht al bij mezelf: "ja luister eens Truuske..." maar ik bespaarde me de moeite. hup , die dingen in het dichtsbijzijnde rek geflikkerd en de benen genomen :D

Morgen ga ik naar Suitsupply om een pak en shirt op maat te laten maken, dat is pas sT :D :cool:

website:

Suitsupply!

Ik heb hem toch maar besteld, komt vandaag binnen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat wordt een GEIL geluidje!!!

Potverdomme wat is het toch een geil apparaat. Ik heb deze unit gemiddeld uur of 4 per dag op mijn kop staan en veel beter dan dit wordt het niet. Wil je echt een ubervet geluidje en heb je niet echt de centen om en hele installatie in je kamer te pompen, dan is het echt een aanrader. Wat een genot...

• Topic Starter Topic Starter
haha rob niet je toetsenbord onderspuiten he? :D

bijenhorf ??? my god!

tyfeslijers, daar ga ik dus nooit meer heen. ik wilde er laatst een paar blousen passen omdat die nog al moeilijk te vinden zijn in de juiste maat. En in de verpakking kan je niet zien of ze goed staan.

werd ik door zo'n kakwijf terug gefloten: "meneer, u mag die blousen niet passen hohrrrr"

ik dacht al bij mezelf: "ja luister eens Truuske..." maar ik bespaarde me de moeite. hup , die dingen in het dichtsbijzijnde rek geflikkerd en de benen genomen :D

Morgen ga ik naar Suitsupply om een pak en shirt op maat te laten maken, dat is pas sT :D :cool:

website:

Suitsupply!

Hehe op die afdelingen kom ik ook niet :D

bijenhorf my god!

ik dacht al bij mezelf: "ja luister eens Truuske..." maar ik bespaarde me de moeite. hup , die dingen in het dichtsbijzijnde rek geflikkerd en de benen genomen

Morgen ga ik naar Suitsupply om een pak en shirt op maat te laten maken, dat is pas sT

website:

Ik mocht dat wel maar je haalde ze zelf uit de verpakking of vroeg je het.
Als je ze zelf uit verpakking haalt, dat mag zelfs bij de hema niet.

De Gorilla Pod, een zeer handig mini statief dat je op vele manieren kan gebruiken als statief. Zeker handig op plekken waar een normaal statief niet kan worden neergezet.

Gorillapodhttp://www.gorillapod.nl

Potverdomme wat is het toch een geil apparaat. Ik heb deze unit gemiddeld uur of 4 per dag op mijn kop staan en veel beter dan dit wordt het niet. Wil je echt een ubervet geluidje en heb je niet echt de centen om en hele installatie in je kamer te pompen, dan is het echt een aanrader. Wat een genot...

Lijkt me een strakke headphone Rob, zelf erg blij met mijn HD-555. Sennheiser heeft me nog nooit teleurgesteld eigenlijk.

Mijn zojuist aangeschafte koptelefoon

En één van mijn zojuist aangeschafte schijven :(

Zo'n sennheiser wil ik ook, voor op m'n mp3 speler, maar dan een iets anders model. Pretty coole dingen.

Nieuwe tel gekocht, werd wel eens tijd.

samsung-d900-open.jpg

Zo'n sennheiser wil ik ook, voor op m'n mp3 speler, maar dan een iets anders model. Pretty coole dingen.

In ieder geval een lager type neem ik aan, op een MP3-speler moet je er minstens een een koptelefoon versterker tussen zetten wil zo'n HD-600 tot zijn recht komen.

ik vind wel geinig die kapotte gewicht schijf
niet leuk als je hem zo krijgt natuurlijk
maar dat ding is van 100% ijzer
snap niet dat zo ding zo snel kapot is gegaan.
als je nou die stukken aan elkaar last dan heb je een gratis schijfje erbij ;)

bijenhorf my god!

Ik mocht dat wel maar je haalde ze zelf uit de verpakking of vroeg je het.
Als je ze zelf uit verpakking haalt, dat mag zelfs bij de hema niet.

ik was onderweg naar het pashok. en ik zei dat ik ze wilde passen voor de maat en pasvorm... mara neej.. mevrouw wilde niet meewerken. nou doei dan.. i'll take my business (en paar honderd euro) elsewhere.

vandaag bij suitsupply geweest en een mooi stofje uitgekozen voor het pak en de stof voor het overhemd. de kraag vorm bepaalt, de knopen. welk type jasje, welke type broek etc...

kijk dat is servidce en kwaliteit. de bijenkorf heeft voor mij voor altijd afgedaan..doei!!

Terug
Naar boven