Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Inderdaad, mooie schoenen van Molenaar.

Die spuuglelijke Uggs met slechte ergonomie leveren misschien wel warme voeten maar daar houdt het wel mee op.

Het word weer winter mannen, warme voeten betekent een warm lijf.:)
In mijn boek staat naast die zin een andere zin:

Als je uggs ziet lopen zie je daarboven een lekker wijf, een homo of een kamphoer.

Veel plezier met je uggs, en vergeet niet vaseline voorkomt een hoop geschuur!

Die UGGS discussie OMFGROFLBBQ11!1!!1!!!

Als ik een chille dag heb en het rustig aan doe, trek ik ook gewoon me pantoffels aan naar school. Lopen gewoon lekker! Snap heel goed dat mensen UGGS kopen iig..

Nas servertje + 2tb hdd
Kom ik totaal uit op een 5tb die ik erin ga duwen om de films ect te sharen naar me macbookje

http://images.amazon.com/images/G/01/electronics/detail-page/rnasnvplus-1-lg.jpg

Netjes man! Heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar die dingen zijn nog best prijzig.. Is het nu zo dat als de NAS aanstaat, ook standaard alle schijven aanstaan?!

Werk nu steeds met losse externe HD's die ik dan weer aansluit op een mediacenter. Zo'n NAS is wat dat betreft natuurlijk ideaal.

Netjes man! Heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar die dingen zijn nog best prijzig.. Is het nu zo dat als de NAS aanstaat, ook standaard alle schijven aanstaan?!

Werk nu steeds met losse externe HD's die ik dan weer aansluit op een mediacenter. Zo'n NAS is wat dat betreft natuurlijk ideaal.

Hangt van je applicaties af maar je kunt ze laten sleepen. Alleen als je een SABNZB erop hebt staan gaat die elk uur staan te pollen zodat je schijven elke keer weer opstarten.

Top Italiaanse kwaliteit, jaren plezier en tijdloos design.

Scriptpakketje & domeinnaam :)
Heb momenteel niets beters te doen dan te no-lifen... :dunno:

tja
zoveel geld zou ik echt niet uitgeven aan een jas

Ik zou daar nog niet eens 10% voor willen betalen. Kwaliteit koop je ook voor minder dan 700.

Terug
Naar boven