Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Link niet meer beschikbaar]

:)

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijk vis gebakken zonder dat mijn hele keuken / huis naar vis ruikt ... BUITEN :)

(t'is een een-pits inductie kookplaatje trouwens)

@wazzup waar koop je zoon ding van goede kwaliteit heb ook zoiets nodig.

heb je hem al vaak gebruikt??
al is eten op gemorst toen hij warm was??

heb je hem al vaak gebruikt??

1 keer :)

al is eten op gemorst toen hij warm was??

nog niet, maar heb genoeg ervaring met mijn inductie-kookplaat binnen.. plaat wordt niet echt warm, dus als je iets morst tijdens het koken kun je het gewoon afvegen. Die glasplaat binnen is goed schoon te maken ook achteraf. Als het echt hardnekkig is kun je er eventueel met een glaskrabber overheen gaan.

Wat een gare site, duur en niet eens mooi (ook al is dat persoonlijk).

Als je dan toch zoveel geld wil uitgeven ga dan voor Boss, Versace oid.

Het is echt in eerste instantie gemaakt met kwaliteit als speerpunt, daarna pas stijl. Ik heb nooit iets van Versace maar van Boss kan je in ieder geval niet echt zeggen dat het kwalitatief nu zo enorm veel beter is dan iets goedkopere merken kijkend naar materiaal en constructie. Wel mooi, dat wel..

3 objectieven maar dit keer niet om in bezit te houden maar om bijna gelijk weer door te verkopen. Mijn redelijk snelle verkoop van mijn eigen objectieven heeft me op een idee gebracht. Dit jaar ook al een keer een complete camera uitrusting gekocht waarvan ik meerdere artikelen in feite gratis kon behouden nadat ik de helft van die uitrusting weer had doorverkocht.

Ter vervanging van m'n Honda CR250 uit 1990(ondertussen van m'n broertje) plaats laten maken voor eentje uit 2001, volledig gepimpt uiteraard! :D

En ook gelijk maar een nieuwe botsmuts! :p

Wat een gare site, duur en niet eens mooi (ook al is dat persoonlijk).

Als je dan toch zoveel geld wil uitgeven ga dan voor Boss, Versace oid.
Nou dat kun je niet echt met elkaar vergelijken... Boss is zoiezo niet eens in de buurt van CP.
Hoeveel andere merken zie je die carbonfiber in hun jassen verwerken en van de normale stijlen en fabrics afwijken?
Maar je hoeft het natuurlijk niet mooi te vinden!

Nou dat kun je niet echt met elkaar vergelijken... Boss is zoiezo niet eens in de buurt van CP.
Hoeveel andere merken zie je die carbonfiber in hun jassen verwerken en van de normale stijlen en fabrics afwijken?
Maar je hoeft het natuurlijk niet mooi te vinden!
Mja smaken verschillen natuurlijk, ik zie nu dat er ook wel leuke dingen op staan.

Ik vind dat bruine cardigan/vestje wel mooi maar 749 euro haha, gaat me een beetje te ver :D

Is ook niet echt mijn ding. Ik heb dan liever wat soberder voor die prijs.

Terug
Naar boven