XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Netjes man! Heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar die dingen zijn nog best prijzig.. Is het nu zo dat als de NAS aanstaat, ook standaard alle schijven aanstaan?!

Werk nu steeds met losse externe HD's die ik dan weer aansluit op een mediacenter. Zo'n NAS is wat dat betreft natuurlijk ideaal.
Zou ik zo niet durven zeggen of de schijven de hele tijd aanblijven, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo een ramp, tevens is er bij deze ook in te stellen dat hij bijvoorbeeld van 00.00 tot 08.00 uit moet. Opzich ook wel een handige optie.

Wie wilt zo'n jas nou jatten, vreselijk lelijk ding zeg.

Ik zou daar nog niet eens 10% voor willen betalen. Kwaliteit koop je ook voor minder dan 700.

Dat laatste is zeker waar maar over het algemeen is er een wereld van kwaliteitsverschil tussen jassen van onder de honderd euro en jassen die je een paar honderd euro kosten.

Wel als het buiten de mainstream valt....

Wel als het buiten de mainstream valt....

Voor die prijzen val je natuurlijk altijd buiten de mainstream maar tijdloos betekent niks meer of minder dan universeel inzetbaar onafhankelijk van het dan geldende modebeeld. Zo'n capuchon is modegevoelig, een stijlvolle jas in een neutrale kleur zonder tierelantijnen is dat niet.

jwz

Ik ben serieus, welke zichzelf respecterende man loopt nou met Uggs?

er liep een keer een kerel bij ons in de gym binnen met uggs. Hij werd zo erg ermee gepest he :roflol: Echt iedereen had er wel iets op te zeggen en het waren niet bepaald lieve woorden. Hij heeft de volgende dag direct nieuwe schoenen gekocht :roflol:

Terug
Naar boven