Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb ook reeds lange tijd 140*200, maar met 2en vind ik het nog krap :p Wnnr ik binnekort ga samenwonen kopen we een 180*200 :)

ik slaap bij haar altijd in een 120 bed, dat is helemaal kudt! en bij mij thuis was het altijd of met zn 2tjes krapjes bij dichtjes in een 110 bed of op de grond op een matrasje. daar kon ik meestal liggen :rolleyes:

maarja als je alles los moet kopen voor een 180 kom je makkelijk uit op de 1000 euro volgens mij.

voor mn tellie [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
x2
en 200 dvd hoesjes :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn ik vind 160 al klein met zn 2'en.......later als ik groot en sterk ben ga ik zeker voor de 180 en misschien wel voor de 200

ik ben nog niet groot en sterk dus ik pas nog prima in een 160 :) en daarbij is mijn vriendin maar 50 kilo bij 1.68 :)

3gr hash en 2gr weed. Men jaarlijks ritueel voor ik op snowboardvakantie ga. Vroeger smoorde ik constant, nu meestal 1x per jaar nog is, en dat is terwijl ik op snowboardvakantie ben. :)

Ben naar de kosbor geweest in maastricht. Leuke moderne coffeeshop! Khad deze eruit gepikt omdat ze er op internet zo positief over zijn. Kvroeg welke hash hij aanrade (ben de naam al vergeten ^^) Je kan hem zo tussen je vingers rollen. Nog nooit gehad. Ben benieuwd. Zaterdag nacht ben ik vertrokken! :cool: Weed heb ik NLX gekozen. Voor de kenners.... :p

Laatst bewerkt:
3gr hash en 2gr weed. Men jaarlijks ritueel voor ik op snowboardvakantie ga. Vroeger smoorde ik constant, nu meestal 1x per jaar nog is, en dat is terwijl ik op snowboardvakantie ben. :)

Ben naar de kosbor geweest in maastricht. Leuke moderne coffeeshop! Khad deze eruit gepikt omdat ze er op internet zo positief over zijn. Kvroeg welke hash hij aanrade (ben de naam al vergeten ^^) Je kan hem zo tussen je vingers rollen. Nog nooit gehad. Ben benieuwd. Zaterdag nacht ben ik vertrokken! :cool: Weed heb ik NLX gekozen. Voor de kenners.... :p

huh zulke zachte hasj heb ik nog niet gevonden. nu rook ik ook bijna nooit hasj. vind wiet toch veel lekkerder roken :)

330 watt is nie zoveel :P wil je er echt hard mee gaan luisteren?

330 watt voor een gewone zolder kamer ?
Meer als voldoende hoor, ben niet zon puber die zo nodig de hele buurt mee moet laten genieten! Doel van het setje is gewoon, het geluid wat beter maken (nu via tv een Philips en dat stelt helemaal niks voor!)

huh zulke zachte hasj heb ik nog niet gevonden. nu rook ik ook bijna nooit hasj. vind wiet toch veel lekkerder roken :)

Ik kon vroeger ook echt genieten van een goed J'ke, nu smoor ik het eigenlijk gewoon puur voor pottoe te zijn. :D

Vroeger rookte ik ook sigaretten, wat ik ondertussen ook al niet meer doe dus die eerste joints zijn echt zoals je ermee begon. Niet te harden en heel sterk om binnen te halen... ^^

Tegen het einde van de vakantie begin ik er dan wel weer de smaak van te krijgen en het gewoon te worden, maar dan is het dus terug tijd om te stoppen. :)

iphone4.jpg

1tje dan :P

In Before Big-T

Terug
Naar boven