AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Canon-D3100.jpg

Net begonnen met het maken (/leren) van foto's maken. Bevalt tot nu toe erg goed :)

aim > push the botton > picture > done :D

:trollface:

• Like
Waarderingen: ZaZa
Ja zeker bij die lcd tv, vroeger was het wel wat beter bij die grote bakbeesten!
Maar nu gewoon lekker direct vanaf mijn digitenne digitaal geluid naar home cinema set heen! Altijd beter als nu via scart! Zeker een leuke upgrade, en lekker betaalbaar...
ik zou wel ff googlen over de plaats van je subwoofer, dit kan echt heel veel verschill maken voor de bass.

Full HD mediaplayer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik werk ook op de pc met Itunes en bij mij werkt het gewoon ???
Misschien ligt het wel aan jou :rolleyes:
Het is gewoon super omslachtig vooral als je een heleboel mp3's heb die niet echt goed getagd zijn.
explorer is toch veel simpeler?
misschien dat het goed werkt als je al je muziek uit de itunes store haalt, maarja...

vriendin eigenlijk gekocht...

heb je een vriendin gekocht ?

Valt me niks tegen!

komt serieus goede koffie komt uit,

WAT ?

;)

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Het is gewoon super omslachtig vooral als je een heleboel mp3's heb die niet echt goed getagd zijn.
explorer is toch veel simpeler?
misschien dat het goed werkt als je al je muziek uit de itunes store haalt, maarja...

Ik heb hetzelfde. Enorm geil spul zo'n iphone/ipod, maar itunes ... brrrr. Ik wil gewoon mijn mp3'tjes er heen kunnen slepen (oid) Ik denk dat ik maar voor een cheapo android ga.

Dell Vostro 3500:
vostro_3500_gesamt.jpg

Mopshondje

Gister Mopspup gehaald

Die frank van men in black was echt een bazehond... goeie tijden wist nog dat mn eerste date naar mib 1 was :P:D

Nog voor kerstmis gekocht:

Samsung QX510

en nog een 1TB externe 3.5"
Minimus_3-4_left.jpg

Sweet, was was je kwijt voor die Qx510?

mooie design. specs?
wat ik altijd zo k*t aan laptops vind is dat er zowat elke maand een betere uitkomt, voor geld waar ik mijn laptop een jaar geleden kocht zou ik nu een 10x betere kunnen kopen :p

Terug
Naar boven