- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
![]()
Net begonnen met het maken (/leren) van foto's maken. Bevalt tot nu toe erg goed![]()
aim > push the botton > picture > done

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Net begonnen met het maken (/leren) van foto's maken. Bevalt tot nu toe erg goed![]()

ik zou wel ff googlen over de plaats van je subwoofer, dit kan echt heel veel verschill maken voor de bass.Ja zeker bij die lcd tv, vroeger was het wel wat beter bij die grote bakbeesten!
Maar nu gewoon lekker direct vanaf mijn digitenne digitaal geluid naar home cinema set heen! Altijd beter als nu via scart! Zeker een leuke upgrade, en lekker betaalbaar...
Mwah heb het niet zo op apple, ze moeten altijd alles anders doen. itunes op een windows pc is echt een ramp, werkt gewoon niet.

Ik weet ding heeft bepaald aantal meter nodig om bass fatsoenlijk te kunnen laten klinken! Im not a noob!ik zou wel ff googlen over de plaats van je subwoofer, dit kan echt heel veel verschill maken voor de bass.

Full HD mediaplayer:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
just sayinIk weet ding heeft bepaald aantal meter nodig om bass fatsoenlijk te kunnen laten klinken! Im not a noob!![]()

ja welke dan jongeuh?Full HD mediaplayer:

netjes
Het is gewoon super omslachtig vooral als je een heleboel mp3's heb die niet echt goed getagd zijn.Ik werk ook op de pc met Itunes en bij mij werkt het gewoon
Misschien ligt het wel aan jou![]()
Valt me niks tegen!
komt serieus goede koffie komt uit,

Het is gewoon super omslachtig vooral als je een heleboel mp3's heb die niet echt goed getagd zijn.
explorer is toch veel simpeler?
misschien dat het goed werkt als je al je muziek uit de itunes store haalt, maarja...
Gister Mopspup gehaald