MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe films op dvd in goede kwaliteit gaan toch al gauw voor €10

ga hem morgen middag kopen kev :P als we op tijd klaar zijn met project

u mad?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga dan tenminste voor een android phone ofzo, apple is zwaar irritant met al dat gezanik. Probeerde laatst wat muziek op mn pa's iphone te zetten met dat itunes maar dat werkt echt voor geen meter. Deed ik het met een ander programma, was ik eindelijk klaar doet die iphone *klik* en ik kijk in ipod en alles is weer verwijderd @$*&#(%(

beter ga je voor een samsung galaxy S
open deze maar eens naast elkaar:
http://tweakers.net/pricewatch/258436/apple-iphone-4-16gb-zwart.html#tab:info
http://tweakers.net/pricewatch/255088/samsung-galaxy-s-i9000-(8gb)-zwart.html#tab:info

en kijk daarna eens naar het prijsverschil

Ga dan tenminste voor een android phone ofzo, apple is zwaar irritant met al dat gezanik. Probeerde laatst wat muziek op mn pa's iphone te zetten met dat itunes maar dat werkt echt voor geen meter. Deed ik het met een ander programma, was ik eindelijk klaar doet die iphone *klik* en ik kijk in ipod en alles is weer verwijderd @$*&#(%(

http://tweakers.net/pricewatch/255088/samsung-galaxy-s-i9000-(8gb)-zwart.html#tab:info

Wij hebben thuis ontiegelijk veel Apple spullen

Werken allemaal prima, zelfs de Ipad waar iedereen zo over loopt te piepen.

Perfect ding, snel, mooi, je kan er alles op doen wat je wil. Alleen jammer van Flash mja

Ik kon vroeger ook echt genieten van een goed J'ke, nu smoor ik het eigenlijk gewoon puur voor pottoe te zijn. :D

Vroeger rookte ik ook sigaretten, wat ik ondertussen ook al niet meer doe dus die eerste joints zijn echt zoals je ermee begon. Niet te harden en heel sterk om binnen te halen... ^^

Tegen het einde van de vakantie begin ik er dan wel weer de smaak van te krijgen en het gewoon te worden, maar dan is het dus terug tijd om te stoppen. :)

ik geniet altijd van een goede J :D
verder heb ik nooit gewoon sigaretten gerookt. vind der echt geen zak aan en smerig :)

Wij hebben thuis ontiegelijk veel Apple spullen

Werken allemaal prima, zelfs de Ipad waar iedereen zo over loopt te piepen.

Perfect ding, snel, mooi, je kan er alles op doen wat je wil. Alleen jammer van Flash mja
+1 koop een iphone 4 heb van de mijne nog geen enkel moment spijt gehad:D

Mwah heb het niet zo op apple, ze moeten altijd alles anders doen. itunes op een windows pc is echt een ramp, werkt gewoon niet.
Als je nou gewoon simpel via explorer je mp3'tjes erop kon zetten zoals bij elk normaal apparaat, maar nee apple moet t weer converteren in allerlei vage bestandsformaten.
En daarnaast vind ik al die spullen van apple ook veels te duur als je naar de hardware kijkt.

+1 koop een iphone 4 heb van de mijne nog geen enkel moment spijt gehad:D
En dat is wat apple onderscheidt tussen alle andere merken, iedereen denkt dan gewoon ooh maar ik heb zoveel apple dingen thuis liggen etc, perfecte koop strategie van hun dus :p

Maarja ik vindt de ipods wel handig van hun maar toch heb ik eigenlijk nogaltijd geen spijt dat ik een htc magic had gekocht , applicaties, allemaal gratis (gewoon hacken), en werkt evengoed of een iphone :D

maar dan bruin!

trololo, ze zitten echt heel chill

zullen wel goedkoop greweest zijn.

barrows eindhoven.

Voor in de nieuwe keuken voor een hele mooie prijs.
l.jpg

Hoe je het ook draait of keert, iphone blijft voorlopig minimaal superieur aan android toestellen. Dat heeft niets met de hardware te maken, die ter vergelijking even sterk of sterker is dan Iphone, maar iphone weet zijn software beter te draaien op de hardware. Dit is een algemeen gegeven op de E-webz, ik kan het zelf maar voor de helft snappen. Zoek het eens op zou ik zeggen.

En dat is wat apple onderscheidt tussen alle andere merken, iedereen denkt dan gewoon ooh maar ik heb zoveel apple dingen thuis liggen etc, perfecte koop strategie van hun dus :p

Maarja ik vindt de ipods wel handig van hun maar toch heb ik eigenlijk nogaltijd geen spijt dat ik een htc magic had gekocht , applicaties, allemaal gratis (gewoon hacken), en werkt evengoed of een iphone :D
haha jailbreak je iphone en alles is ook gratis;) derbij iphone 4 is duidelijk de beste smartphone op de markt...retina display, 5mp camera met led flash , batterij geheugen is ook veel beter tegenover andere smartphone's (heb het wel over iphone 4) en ga zo maar door..

en het is wat je zelf zegt die ipods van hun zijn handig, dan moet je maar eens hun iphone's geburiken.

Alan Wake limited edition.

Een Oakley Felon. Ik loop alvast op de zomer vooruit.

330 watt voor een gewone zolder kamer ?
Meer als voldoende hoor, ben niet zon puber die zo nodig de hele buurt mee moet laten genieten! Doel van het setje is gewoon, het geluid wat beter maken (nu via tv een Philips en dat stelt helemaal niks voor!)
ah ok vergeleken met je phillips tv (heb ik ook :P) zal het wel een groot verschil maken. ik vind geluid gewoon beter klinken als het hard kan, en een bass heeft die je echt kan voelen

Canon-D3100.jpg

Net begonnen met het maken (/leren) van foto's maken. Bevalt tot nu toe erg goed :)

ah ok vergeleken met je phillips tv (heb ik ook :P) zal het wel een groot verschil maken. ik vind geluid gewoon beter klinken als het hard kan, en een bass heeft die je echt kan voelen

Ja zeker bij die lcd tv, vroeger was het wel wat beter bij die grote bakbeesten!
Maar nu gewoon lekker direct vanaf mijn digitenne digitaal geluid naar home cinema set heen! Altijd beter als nu via scart! Zeker een leuke upgrade, en lekker betaalbaar...

Terug
Naar boven