Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij decathlon gekocht, om in de tuin cardio te doen!

Ik heb er helaas geen afbeeldingen van, maar IEDEREEN moet weten dat ik gisteren (eindelijk) weer eens ben wezen shoppen in mijn hometown! Luna Clothing - Menswear* uiteraard! 1 Bikkembergs White Lable overhemd (dus niet die verzaakte Sport Couture :nut:) en 1 Longsleeve van IceB. Beiden gewoon té meesterlijk, dus komend weekend even het paradepaardje uithangen :D

MSI 7900GTO videokaart. 512Mb geheugen, snelheden vergelijkbaar met een 7900GTX. Voor rond de € 240,- verkrijgbaar momenteel, Nvidia moet van zijn G71 cores af. Officieel een kaart die bij de producenten niet eens bestaat, MSI heeft de kaart dan ook niet op de site staan.

• Topic Starter Topic Starter
lekker kaartje Eric, wat voor games speel je zowal op je pc?

Voor de heb :D Ik speel het meeste op de Xbox360 eigenlijk, met mijn 5900XT was spelen geen pretje meer.

Denk dat ik Company of Heroes redelijk veel ga spelen, dat is nu vaak 1 FPS of zo dat ik er uit haal. Half Life eposide one wil ook nog uitspelen, maar dan alles op high.

Xbox360 is idd leuk om mee te gamen. Gewoon met iemand anders erbij, wat bier en chips erbij, en gaan. Daar is een PC niet echt voor geschikt. Ik vind Dead Rising wel humor op de Xbox :) PC games doe ik echt nooit meer gewoon.

Xbox360 vink echt 3 x niks, games sucken gewoon te hard! Toen die modchip uitkwam twijfelde ik ff, maar gelukkig niet gekocht. Als je zo'n ding koopt móet je gewoon een HD beamer hebben, das dan weer wel leuk.

Bier en chips maakt het iets leuker, maargoed heb altijd het idee dat playstation 1 toendertijd echt 100 x zo leuk was :D Kon gewoon niet wachten tot ik uit was van school om grand turismo te spelen.

W0000000000t post nummer 3000 !!!

Laatst bewerkt:
Homer, je bent een verwend nest! :D

• Topic Starter Topic Starter
Xbox360 vink echt 3 x niks, games sucken gewoon te hard! Toen die modchip uitkwam twijfelde ik ff, maar gelukkig niet gekocht. Als je zo'n ding koopt móet je gewoon een HD beamer hebben, das dan weer wel leuk.

Bier en chips maakt het iets leuker, maargoed heb altijd het idee dat playstation 1 toendertijd echt 100 x zo leuk was :D Kon gewoon niet wachten tot ik uit was van school om grand turismo te spelen.

W0000000000t post nummer 3000 !!!

achja, wat jij had met playstation 1 had ik met de Sega Master System II (8 bit console uit 1991 :P) met Alex Kid en Sonic the hedgehog

achja, wat jij had met playstation 1 had ik met de Sega Master System II (8 bit console uit 1991 :P) met Alex Kid en Sonic the hedgehog

Hahah :D

Kijk das toch veel vetter? Ik kan me niet voorstellen zó te verheugen op Halo 100 of die nieuwere ubergames van de xbox360 (no offence though :D )

@EricR: haha Had em voor mn verjaardag gehad, en het spelletje via een collega van pappa gebrand op een cdtje :D En van dat verwende, ik niet :p maar een maat van mij heeft zichzelf verwend met een 108" beamer scherm met een true 1080p beamer. Heel nice stuff!

Voor de heb :D Ik speel het meeste op de Xbox360 eigenlijk, met mijn 5900XT was spelen geen pretje meer.

Denk dat ik Company of Heroes redelijk veel ga spelen, dat is nu vaak 1 FPS of zo dat ik er uit haal. Half Life eposide one wil ook nog uitspelen, maar dan alles op high.

Company of Heroes is een spel waar je van moet houden, soort combo van Comandos en C&c. Ik speel het nu 2 weken maar ben er eerlijk gezegd ook wel op uitgekeken. De graphics zijn ubervet maar de gameplay ligt me simpelweg niet.

Wacht liever nog even op C&3. :)

Speel CoH btw zowat op de hoogste instellingen met een GeForce 7600 GS en Athlon 64 Dual core process. 3800+. Maar het is verreweg 1 van de zwaarste spellen voor je comp die ik tot dusver heb gehad.

Het ligt mij wel, vind die combo met cut scenes wel geslaagd. Vrij indringend, ook al speel ik het liefst first person zoals in Call of Duty. COD3 komt binnenkort uit, dat wordt weer knallen.

IGN: Call of Duty 3 Video 1489939 COD3 gameplay, voor de PS3 maar de Xbox360 versie ziet er eender uit. Intens.

Laatst bewerkt:
Cool man! Waar ga je wonen? Veel plezier op je nieuwe stekkie!

Grtz,
Benni.

(PS: als je nog mensen nodig hebt om te sjouwen...volgens mij kan je hier genoeg sterke kerels vinden :))

On topic: heb niet zozeer iets gekocht, maar heb me vandaag opgegeven voor Krav Maga lessen. Die worden bij onze sportschool sinds deze week gegeven. Heb er onwijs veel zin in :rocknana:

Word in NL niet eens echt gegeven. Zijn allemaal afgeleiden.
Meeste wat je hier ziet is Systema (russische variant). Ben persoonlijk wel gecharmeerd van Krav Maga, echter is het dus niet te volgen.

Twee kaartjes of 1? H-type heb je trouwens weinig aan, heb er ook 1 maar die camera's zijn niet snel genoeg.

1 H Type van SanDisk.. maar stond zo bij de Advert.. ja maar uiteindelijk gaan die H - sneller, als de rest van de technologie ook op snelheid is.. en die H was net zo duur als een "langzamere"

Terug
Naar boven