XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;d

ik heb een atoombommetje gekocht.:D

Twaren koopjes :D
€ 1500

Toch niet stiekem "Dancing on Ice-fan"? :D
Nee hoor, ijshockey is de bom! Hopelijk gaan we een koude winter tegemoet!
Lang leve het natuurijs! :rocknana:

Haha, grappig dat je er over begint, mn vriendin is wel zo'n fan, en ik kan de beweging wel gebruiken.. :D
Zou wel leuk zijn als we weer eens een koude winter kregen dit jaar (L)

Voor het zielige vrouwtje...

Hoop ik zelf ook écht! Als het ijs er ligt deze winter, moet ik wel ff naar de shop om nieuwe schaatsen te kopen. Degene die ik nu heb, zijn iets té oldskool! :D

Hehe heb van die ouwerwetse Bauer ijshoockeyschaatsen. Zijn denk ik al 12 jaar oud. Is volgens mij wel de goede maat.

Heb je al een pak gekocht, richard? Of toch maar een overall ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

sprite.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

MOJITO-TIME BABY!!

ik vind wel geinig die kapotte gewicht schijf
niet leuk als je hem zo krijgt natuurlijk
maar dat ding is van 100% ijzer
snap niet dat zo ding zo snel kapot is gegaan.
als je nou die stukken aan elkaar last dan heb je een gratis schijfje erbij ;)

ken jij dan helemaal niks van materiaalkunde? ;)
Die schijven worden meestal van grijs gietijzer gemaakt,welk een lage kerfslagwaarde heeft en bijgevolg bros is(maw, het breekt bij zware schokken)

Ik heb niet echt iets nieuws gekocht, meer gehuurd.. Een mooi flatje gevonden waar ik samen met een kameraad ga wonen... Heb der zin in, ben al 2 weken druk bezig met dingen klaarmaken en verhuizen (alleen 's avonds tijd, schiet dus niet echt op)

Ik heb niet echt iets nieuws gekocht, meer gehuurd.. Een mooi flatje gevonden waar ik samen met een kameraad ga wonen... Heb der zin in, ben al 2 weken druk bezig met dingen klaarmaken en verhuizen (alleen 's avonds tijd, schiet dus niet echt op)

Cool man! Waar ga je wonen? Veel plezier op je nieuwe stekkie!

Grtz,
Benni.

(PS: als je nog mensen nodig hebt om te sjouwen...volgens mij kan je hier genoeg sterke kerels vinden :))

On topic: heb niet zozeer iets gekocht, maar heb me vandaag opgegeven voor Krav Maga lessen. Die worden bij onze sportschool sinds deze week gegeven. Heb er onwijs veel zin in :rocknana:

Cool man! Waar ga je wonen? Veel plezier op je nieuwe stekkie!

Grtz,
Benni.

(PS: als je nog mensen nodig hebt om te sjouwen...volgens mij kan je hier genoeg sterke kerels vinden :))

On topic: heb niet zozeer iets gekocht, maar heb me vandaag opgegeven voor Krav Maga lessen. Die worden bij onze sportschool sinds deze week gegeven. Heb er onwijs veel zin in :rocknana:

Wat kan ik me daar bij voorstellen?

Terug
Naar boven