Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoeveel bijtelling betaal je erover? 20%?
Als je er niet om geeft, gewoon lekker chiptunen maar dan gaat je bijtelling wel naar 25% he ;) Ik rij zelf een 14% waggie met ook de optie om te chiptunen maar dan gaat mn bijtelling omhoog :D

ja ligt eraan welke chip je neemt. Dealer vertelde me dat als je tot ongeveer 130pk gaat je gewoon in die 20% blijft zitten. Bij 140 ga je naar 25% idd.

moet je vermelden dat er een chip in je wagen zit dan?

moet je vermelden dat er een chip in je wagen zit dan?

ja officieel wel als je iig in de 14% en 20% bijtelling klasse valt. Anders zien ze het namelijk als belasting ontduiking. Nu word het nog niet veel op gecontroleerd maar ze roepen dat dat in de toekomst wel gaat gebeuren. Geen idee of ze dat ook echt gaan doen. Heb je je auto particulier dan boeit het niet zo lijkt mij

Officieel wel.

Ooh ja wij hebben gewoon eigen auto niet van de zaak ofzo :p was wel groot verschil man toen die chip erin ging BOEM! haha

bij mij kan er ook 20pk en 45nm koppel op maarja ergens heb ik geen zin in gezeik.

Zuiver ! Me happy :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Frequency response 10 – 20000 Hz
Cable length 1.2 m, symmetrical (earphone to separator: 0.4 m; separator to plug: 0.8 m)
Impedance 16 Ω
THD, total harmonic distortion < 0.1%
Sound pressure level (SPL) 125 dB
Attenuation (passive) up to 26 dB (95%)
Connector 3.5 mm, angled
Ear coupling intraaural
Transducer principle dynamic
Weight 5 g

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_mp3_portable_500772

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

39,95€ excl verzendkost

zonde van je geld

jep alle merken zijn druk in de weer met kleine blokjes met turbo's en compressors. Halen ze aardige vermogens uit. Ben alleen heel erg benieuwd hoe de betrouwbaarheid is boven de 200.000km

Nice karretje!
Hou je nog wat over aan het eind van de maand met die bijtelling?
Of valt deze niet in de 25%?

Dure auto`s leasen is niet zo handig meer.

Het kost m wel wat maar met zijn ~salaris is het wel te behappen :)

wrm is dat ding zo duur

Terug
Naar boven