versteegrob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee 126, op Ebay.
Bij bol.com kost hij 279,- euro....niet normaal die prijsverschillen. Maar de "normale" huidige prijs is idd rond de 200 euro.
---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Omdat het merk Sennheiser is betaal je ook een beetje voor, maar vooral omdat het geluid ook gewoon echt heel zuiver is. Er gaat niks verloren.
Nee 126, op Ebay.
Bij bol.com kost hij 279,- euro....niet normaal die prijsverschillen. Maar de "normale" huidige prijs is idd rond de 200 euro.
---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Omdat het merk Sennheiser is betaal je ook een beetje voor, maar vooral omdat het geluid ook gewoon echt heel zuiver is. Er gaat niks verloren.

heb jij er ervaring mee? het werkt wel alleen de smaak is gwn niet uit te staan. echt het lijkt wel alsof er alleen maar teer en roet doorheen komtDoe je toch iets verkeerd als je de Budbomb niks vind.
en t prikt best in mn keel.Geen fake?
zijn enorm veel fakes van Sennheiser, monster,sony ect ect.. op ebay, marktplaats..
vaak zetten ze foto's op ebay van echte en krijg je neppe.. is behoorlijk moeilijk te herkennen als je het niet weet..
alles klopt bijna inc verpakking ed.. zelfde bij monster beats,turbines ect..!
Hier een vergelijking tussen fake en echte Sennheiser IE8
http://www.head-fi.org/forum/thread/457420/warning-fake-ie8s-comparison-pictures-included
(als ze fake zijn kun je nog je geld terug te krijgen als je met paypal hebt betaald!
.
Dus zodra ik ze in huis heb meteen vergelijken en je hoort het ook wel aan het geluid en ik heb de echte als vergelijkingsmateriaal en heb die ook een tijdje in bruikleen gehad dus ik weet hoe ze echt horen te klinken.en naar wat voor soort muziek luister je dan in de trein ?
Wat luister je dan qua bestandsformaat? Mp3 of aac?
Heel divers, metal, gabber, trance, instrumentaal...hoezo ?
Neuh, gewoon omdat je het over de kwaliteit van je muziek had in de trein

Volgens mij heb ik nergens over een trein gehad hoor
maar klopt wel ik gebruik ze soms ook in de trein ja....