AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Goed geluid mag wat kosten.

Tijdje geleden de vmoda crossfade gekocht, klinkt geweldig en je hoort de omgeving niet, vooral handig in de trein.

Heb je serieus 200 euro daaraan uitgegeven?

Nee 126, op Ebay.

Bij bol.com kost hij 279,- euro....niet normaal die prijsverschillen. Maar de "normale" huidige prijs is idd rond de 200 euro.

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Omdat het merk Sennheiser is betaal je ook een beetje voor, maar vooral omdat het geluid ook gewoon echt heel zuiver is. Er gaat niks verloren.

Laatst bewerkt:
Hmmm nice, ik ben zelf meer van de koptelefoons :$

Ik ook, maar dan wel thuis. Op straat/onderweg vind ik dat niet comfortabel.

Nee 126, op Ebay.

Bij bol.com kost hij 279,- euro....niet normaal die prijsverschillen. Maar de "normale" huidige prijs is idd rond de 200 euro.

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Omdat het merk Sennheiser is betaal je ook een beetje voor, maar vooral omdat het geluid ook gewoon echt heel zuiver is. Er gaat niks verloren.

Geen fake?

zijn enorm veel fakes van Sennheiser, monster,sony ect ect.. op ebay, marktplaats..

vaak zetten ze foto's op ebay van echte en krijg je neppe.. is behoorlijk moeilijk te herkennen als je het niet weet..
alles klopt bijna inc verpakking ed.. zelfde bij monster beats,turbines ect..!

Hier een vergelijking tussen fake en echte Sennheiser IE8

http://www.head-fi.org/forum/thread/457420/warning-fake-ie8s-comparison-pictures-included

(als ze fake zijn kun je nog je geld terug te krijgen als je met paypal hebt betaald!
.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Barbarian Cin-UP, ga ik eindelijk terug kunnen optrekken en huge lats ontwikkelen.

Nee 126, op Ebay.

en naar wat voor soort muziek luister je dan in de trein ?

budbomb.jpg

en
st15_200.jpg
int groen

1e smaakt ****ing goor echt niet te roken gwn
10 euro weg :(
2e had ik ff getest met wat tabak (terwijl ik high was) kreeg niet normale hoestbui en heeft mn high echt verkloot mn hele lichaam ging oppeens kloppen ent leek alsof ik heel weinig zuurstof kreeg, daarna was ik m vergeten in n waterpijp café en toen ik terugkwam was ie weg :(
weer 10 euro weg.

maar volgende week vapo genie kopen :D

Tsjonge jonge

Doe je toch iets verkeerd als je de Budbomb niks vind.

Doe je toch iets verkeerd als je de Budbomb niks vind.
heb jij er ervaring mee? het werkt wel alleen de smaak is gwn niet uit te staan. echt het lijkt wel alsof er alleen maar teer en roet doorheen komt :( en t prikt best in mn keel.

(ik gebruik hem wel zonder "screen" en ik zuig de vlam er altijd in)

Geen fake?

zijn enorm veel fakes van Sennheiser, monster,sony ect ect.. op ebay, marktplaats..

vaak zetten ze foto's op ebay van echte en krijg je neppe.. is behoorlijk moeilijk te herkennen als je het niet weet..
alles klopt bijna inc verpakking ed.. zelfde bij monster beats,turbines ect..!

Hier een vergelijking tussen fake en echte Sennheiser IE8

http://www.head-fi.org/forum/thread/457420/warning-fake-ie8s-comparison-pictures-included

(als ze fake zijn kun je nog je geld terug te krijgen als je met paypal hebt betaald!
.

Ja ik ken het probleem, maar een maat van mij heeft ze ook via ebay besteld en die zijn echt. Ik heb ze van een andere aanbieder dus het zou idd kunnen zijn dat ze niet echt zijn die kans loop je altijd op ebay.

Maar ik heb betaald met Paypal dus niks aan de hand en dat topic had ik ook al gezien, maar bedankt voor je mee denken ! :) Dus zodra ik ze in huis heb meteen vergelijken en je hoort het ook wel aan het geluid en ik heb de echte als vergelijkingsmateriaal en heb die ook een tijdje in bruikleen gehad dus ik weet hoe ze echt horen te klinken.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

Nou flash, waarschijnlijk had mijn aanbieder ook de fakes, de grapjas.
Ik dacht gisteren laat ik hem nu ook maar even confronteren met het topic wat jij ook poste, en wat denk je....ik krijg zojuist een email van PayPal dat hij de betaling geannuleerd heeft.

Jammer, maar ja...dan bestel ik ze wel bij redcoon voor 179,-...

[Link niet meer beschikbaar]

:D

Volgens mij heb ik nergens over een trein gehad hoor :D

maar klopt wel ik gebruik ze soms ook in de trein ja....

Nee, dat was inderdaad iemand anders.

Misschien wordt trance, gabber en metal voor mij ook wel om aan te horen als ik 190 euro meer uitgeef dan normaal aan een nieuwe Sennheiser :)

ikke een dildo, moet ik een pic showen dat ie werkend te zien is ?

:trollface:

Terug
Naar boven