Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

spijkers.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor in de cut:rolleyes:

Voor mijn Lumix TZ-7. Niet dat ik nou zo'n duiker ben maar wil wel een camera die ik in het water kan gebruiken. Had eerst bijna een waterproof camera gekocht maar dan heb ik straks mijn 4de compactcamera en dat is ook weer iets overdreven. Dan maar een behuizing voor de TZ-7. Zit wel een TZ-7 bij, maar die verkoop ik dan maar direct weer.

Aaahaa viezerik, beetje foto's schieten van mooie dames onderwater he deze vakantie ! :D

Gist , dat zie je toch !

4.4kg whey

no xplode gekocht

244E1SB_00-GAL-global?wid=430&hei=430&$jpglarge$.jpg

Nieuw 24 inch schermpje om mijn laptop aan te hooken, 120 euro korting op iBOOD :p

Nieuwe greep om breed te roeien, gekregen van mijn lieve vriendinnetje.

Wat minder leuke aanschaf, nieuwe Michelin sport banden... dit jaar weer een set versleten, 1300 euro down the drain.

Maargoed, iig lol gehad ermee :D

Hoe breed is dat handvat voor het roeien?
Bij ons in de gym hebben ze er een die er heel veel op lijkt, maar die is niet breder dan 25 cm

Dat iBOOD ziet er leuk uit, eens kijken of het wat is :)

waarom?
omdat ik het een goeie pre workout supp vind

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

ikvind het alleen raar dat er op staat dat je het op dagen dat je niet traint je het ook moet gebruiken.ik weet dat er creatine in zi maar tog vind ik het raar,nou heb k nog een vraag ,ik gebruik elke dag al creatine ( creapure mono)en in no xplode zit ook creatine maar is ook een booster,gebruik ik nu niet teveel creatine als ik ze samen pak??

Terug
Naar boven