XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nee jimmy je gebruikt niet te veel crea, gewoon samen nemen en no explode hoef je niet te nemen op rust dagen

maari k dacht dat ji op anavar zat mang

nee ana is vrijdag pas binnen,maandag begin ik met ana,ik zal updates doen met pics in mijn topic,jwzzzzz

nice bro succes

ontopic
flashlight gekocht
sku_57007_1.jpg

Damn, hoeveel geld heb jij wel al niet besteed aan lenzen, camera's enz. ;)
Prachtige apparatuur heb je wel!

Je zal het misschien niet geloven maar netto hebben mijn koop en verkoopacties de laatste 3 maanden gewoon geld opgeleverd. Heb gewoon op een slimme manier mijn verzameling gerecycled en op bijna ieder item dat ik heb verkocht een leuke winst kunnen pakken.

Volgens mij heeft hij er ondertussen juist meer aan verdient dan aan uitgegeven.

@eric: fotografeer je eigenlijk ook professioneel of alleen voor de hobby?

Je zal het misschien niet geloven maar netto hebben mijn koop en verkoopacties de laatste 3 maanden gewoon geld opgeleverd. Heb gewoon op een slimme manier mijn verzameling gerecycled en op bijna ieder item dat ik heb verkocht een leuke winst kunnen pakken.

Haha, dat is wel heel mooi dan. Veel nieuwe apparatuur kunnen kopen, en dan nog winst hebben op de oude ;) Mooie manier zo!

merchant die Eric

nieuwe pet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij heeft hij er ondertussen juist meer aan verdient dan aan uitgegeven.

@eric: fotografeer je eigenlijk ook professioneel of alleen voor de hobby?

Alleen hobby momenteel, misschien dat ik nog wel eens een keer de sprong waag. Als ik zie wat sommige 'pro's' afleveren dan durf ik dat wel aan.

Alleen hobby momenteel, misschien dat ik nog wel eens een keer de sprong waag. Als ik zie wat sommige 'pro's' afleveren dan durf ik dat wel aan.
Kan je als amateur geen foto's leveren aan die stock photography sites voor een % per download?

Kan je als amateur geen foto's leveren aan die stock photography sites voor een % per download?

Is wel mogelijk maar stock photography is vrij saai, zijn toch meestal vrij klinische shots die je dan moet afleveren. Ben zelf liever met wat dynamischere fotografie bezig. Met die teletoeter die ik nu heb kan ik wel uit de voeten bij actiefotografie. Binnenkort maar weer eens oefenen bij een kitesurfsessie.

givenchy-play_1.jpg

Lekker zoet geurtje, maakt het spectrum dat ik tot zo ver toch wel completer.

2 Nieuwe shirtjes

Terug
Naar boven