Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

givenchy-play_1.jpg

Lekker zoet geurtje, maakt het spectrum dat ik tot zo ver toch wel completer.
Givenchy toch?

nieuwe guess pafum voor chickie
aanrader,zit een mooi makeup tasje bij,maak je chick of aanstaande chick blij met dit geurtje
of voor moederdag
alleen voor dat makeup tasje wat er bij zit zou ik em al kopen.mijn chick vond dat tasje geweldig .en het geurtje ook

@ givenchi : Staat er ook niet op ofzo.

nieuwe guess pafum voor chickie
aanrader,zit een mooi makeup tasje bij,maak je chick of aanstaande chick blij met dit geurtje
of voor moederdag
alleen voor dat makeup tasje wat er bij zit zou ik em al kopen.mijn chick vond dat tasje geweldig .en het geurtje ook

Naam van geurtje?

van de reclame guess seductive

mn blackbarry storm II zit nu al een half jaar een dikke kras (paar cm doorsnede zwarte vlek dode pixels) over het halve scherm. Plus de microfoon deed het niet meer goed, alleen op luidspreker was ik verstaanbaar.

vandaar maar een nieuwe moeten halen, vond hem er wel vet uit zien, komt dinsdag binnen. Android 2.3 erop

SE Experia Arc blauw

xperia-arc-android-gsm.jpg

2 nieuwe ikea tafeltjes :) handige shit :D

Tweedehands Sony DSC-W90 voor €50, zelden gebruikt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mn blackbarry storm II zit nu al een half jaar een dikke kras (paar cm doorsnede zwarte vlek dode pixels) over het halve scherm. Plus de microfoon deed het niet meer goed, alleen op luidspreker was ik verstaanbaar.

vandaar maar een nieuwe moeten halen, vond hem er wel vet uit zien, komt dinsdag binnen. Android 2.3 erop

SE Experia Arc blauw

xperia-arc-android-gsm.jpg

die is wel nice hoor, naast bb vind ik sony ericcson ook betrouwbare gsm

ik heb ook echt totaal niks met BB, vind het maar een chick phone. de ekte ekte gaan toch voor de iphone yesh?? :D

Terug
Naar boven