MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

dat sowieso niet. abbo verlenging, dus toestel gratis...

en ben nokia fan, dus nieuwe toestel moest sowieso een nokia worden.
dit was in mijn ogen de enigste die qua functies een verbetering opleverde t.o.v de 5800
Wat vind jij nou van de Nokia 1600?

Outdated? Er zit anders wel Snake op.

dat sowieso niet. abbo verlenging, dus toestel gratis...

en ben nokia fan, dus nieuwe toestel moest sowieso een nokia worden.
dit was in mijn ogen de enigste die qua functies een verbetering opleverde t.o.v de 5800

Ik ben van de 5800 naar de HTC Desire HD gegaan. Had me geen betere verbetering kunnen voorstellen. Symbian schiet op veel punten tekort imo.

Symbian is al jaren dood....

Ik ben van de 5800 naar de HTC Desire HD gegaan. Had me geen betere verbetering kunnen voorstellen. Symbian schiet op veel punten tekort imo.

dat geloof ik graag, maar dit is mijn.. ff denken 6e of 7e nokia
mens is een gewoontedier :P ;)
heb 1x een samsung gehad, daar echt zoo ontzettend veel problemen mee gehad, dat ik toen besloten heb lekker bij mijn vertrouwde nokia te blijven.

het klopt inderdaad wel dat het OS beter kan, maarja, ik ben eraan gewend en voor mij bevalt het goed genoeg

android is ook wennen,maar als je dat eenmaal gewend bent wil je niks anders

dat geloof ik graag, maar dit is mijn.. ff denken 6e of 7e nokia
mens is een gewoontedier :P ;)
heb 1x een samsung gehad, daar echt zoo ontzettend veel problemen mee gehad, dat ik toen besloten heb lekker bij mijn vertrouwde nokia te blijven.

het klopt inderdaad wel dat het OS beter kan, maarja, ik ben eraan gewend en voor mij bevalt het goed genoeg

+1 Heb ook een N8, heb 1x ooit een Samsung gehad die was na 2x vallen al gesneuveld. Zul je bij een Nokia niet snel hebben. (deze is ondertussen ook al 2x gevallen en leeft nog steeds)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1285061742.jpg

Thanks bro, dit is em dus.

They see me rolin, they hatin.

They see me mowin', they hatin'.

controller voor xbox360 (strong nerd)

razer-onza-xbox.jpg

Terug
Naar boven