MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan ik mijn desire hd mooie docken naast mn bed of op mn bureau

Of je sluit 'm gewoon aan op je pc met het usb snoer dat erbij zit, zelfde resultaat, minder kosten.

hugo boss altijd +1

[Afbeelding niet meer beschikbaar] + [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2e hands voor maar 60 euro **** yeah!

15 euro bij de chinees, en al me eten/drugs past er in ook nog!!!11111#$%

haha

Nice troll.
Zoiezo, die gasten denken dan dat ze 'styl0w' hebben als ze dat dragen.

Terwijl we allemaal weten dat echte mannen met stijl meer van de CP Company of iets dergelijks zijn.

ga die halen denk oik

Nice troll.
Zoiezo, die gasten denken dan dat ze 'styl0w' hebben als ze dat dragen.

Terwijl we allemaal weten dat echte mannen met stijl meer van de CP Company of iets dergelijks zijn.

nee man jij weet niet, echte ka3hba's (voor jou: bitches) vallen op mannen met hugo bosjes aan
EWRIEBADIE weeeeeeeettttttttttut

Laatst bewerkt:
Ok dan 'kix', ik snap dat je nog niet helemaal bekent bent met de omgangsvormen hier dus ik zal ze nog een keer voor je uitleggen:

-Ten eerste, het is voor jou niet man, ik heb nooit met je geknikkerd vroeger dus het is gewoon meneer fiezefur, meneer, edelachtbare, of Brother of Zyzz voor jou.
-Ten tweede, ik 'weet' wel.
-Ten derde, en veruit de belangrijkste regel: Zolang je nog niet bewezen hebt dat je meer toevoegt dan Sniper'brian'X zijn de vorige twee regels van kracht voor je.
-Wil je verdere verduidelijking ga dan naar Peanuthead95, maar kijk hem nooit recht in zijn ogen aan.. je zult dan spontaan al je bloed van je hoofd naar een positie centraal onder je middenrif voelen stromen.

Btw, ga maar naar bed anders ben je morgen nog te laat bij de plantsoenendienst.

Ok dan 'kix', ik snap dat je nog niet helemaal bekent bent met de omgangsvormen hier dus ik zal ze nog een keer voor je uitleggen:

-Ten eerste, het is voor jou niet man, ik heb nooit met je geknikkerd vroeger dus het is gewoon meneer fiezefur, meneer, edelachtbare, of Brother of Zyzz voor jou.
-Ten tweede, ik 'weet' wel.
-Ten derde, en veruit de belangrijkste regel: Zolang je nog niet bewezen hebt dat je meer toevoegt dan Sniper'brian'X zijn de vorige twee regels van kracht voor je.
-Wil je verdere verduidelijking ga dan naar Peanuthead95, maar kijk hem nooit recht in zijn ogen aan.. je zult dan spontaan al je bloed van je hoofd naar een positie centraal onder je middenrif voelen stromen.

Btw, ga maar naar bed anders ben je morgen nog te laat bij de plantsoenendienst.

dat je serieus ingaat op me trollposts :D
krijg er wel een stijve van, man

ok nu weer ontopic:

samsung GS2 onlangs gekocht, superrrrrsnel ding (vooral browsen).
pictures/videos @ 1080p, afspelen van MKV's /mp4 geen enkel probleem

dat je serieus ingaat op me trollposts :D
krijg er wel een stijve van, man
Nu noem je me weer man, ik ben serieus over wat ik zei.
Alhoewel ik het vermoeden krijg dat je ouders niet kunnen opvoeden waardoor jij er ook weinig aan kunt doen dat je tot dit geworden bent.
'kix'

Hublot Big Bang (luna rossa)

Terug
Naar boven