- Waardering
- 1
Mmm mooi ding, welke is dat juist?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm mooi ding, welke is dat juist?

Als je maar wel weet dat je met oud en nieuw vuurwerk opblaast dat je op de grond gooit of legt!
Dus geen ratelbandje TNT om je middel!!!!

Nieuw model wit pak gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Precies dit pak
Alleen de schoenen die ik had zijn creme kleurig achtig
sony ericsson Z520i
Aha, thx. Je moet wat karma... blabla.

Foto's volgen misschien nog 

Damn.. net mooie cadeaus gekregen voor kerst..
- Prachtige ketting + bijpassende oorbellen van Ti Sento
- Calvin Klein tas
- Reversible Guess riem (zwart/bruin leer)
- Guess muts
- Ketting + bijpassende armbanden
- Sloffen die je in de magnetron moet doen en die dan 2 uur warm blijven
- Luchtje (D&G 'The One')
- Sierraad van Otazu voor aan mn telefoon
Ik ben echt damn blijFoto's volgen misschien nog
![]()

Is wel de mooiste LCD tv op de markt... goede keuze DBC, alleen maar goede keuzes eigenlijk als ik zie wat je de laatste tijd allemaal gekocht hebt![]()
Je bent een echt Breezah Yff...Calvin Klein, D&G, Ti Sento.....![]()
Maar heb vandaag mn broer opgehaald van Schiphol, die zit 9 maanden in Amerika en kwam ff met de kerst thuis.. van hem kreeg ik dus die Guess riem + muts en een CK tas
Hij had zoveel dure cadeaus gekocht voor iedereen.. hij verdient nu het 4 dubbele in Amerika van wat ie in Nederland verdiende per maand dus tja.. hij had wat geld over..

neppe gucci, CK, chanel enz. tasjes 
- Sloffen die je in de magnetron moet doen en die dan 2 uur warm blijven![]()

Zal lekker gaan ruiken na een tijdje zweetpantoffels in een magnetron.![]()

Thx voor de tip kerel. Zat al op de site van sony ericsson te kijken en die Z-serie trekt me wel aan, allemaal mooie designs.De Z520i is ontworpen met als doel vrouwen te trekken maar het is gewoon een uitstekend toestel dat niet speciaal voor vrouwen is (géén Ladyphone dus).
Als je de stoerdere versie wilt van de Z520i kijk dan eens naar de Z710i, die heb ik, is het topmodel uit de Z-serie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind d'r weinig an. De beeldkwaliteit met TV uitzendingen is zó belabberd slecht dat je denkt dat je naar het overjarige buizentoestel van je grootouders zit te kijken waar de kleuren van het scherm af spatten zo onnatuurlijk en fel....
'Dat komt omdat de TV uitzendingen in Nederland nog lang niet aan de kwaliteitsnormen voldoen van LCD, dat z'n tijd ver vooruit is' zei de man van de Samsung helpdesk....Tsss....Instellen is een ramp: Of te felle kleuren, of er blijft juist niets van de kleuren over.
Best goed bout hoor.
Geef mij maar een buizentoestel met strak beeld voor TV programma's...