El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O? Ok dan.De W710i is leuk als je fanatiek jogt en er graag muziek bij aan hebt, anders is het doodzonde van je geld.

BTW de problemen met de LCD zijn vrijwel opgelost: Heb het scherm wat lager gehangen, scheelde 50%!![]()
)Strop bedoel je?De kijkhoek scheelt heel veel. Goed om te horen dat het nu beter is, dat scherm verdient een goede ophanging (heb je er wel een sjaaltje omgedaan zoals bij Saddam?)
O. Heb nog geen beelden gezien.Hij kreeg eerst nog een sjaaltje omgedaan, let goed op de beelden Samu.

Wat kost zo'n Tray? Is het bedoelt om HD extern te maken die er niet voor bedoelt waren of gewoon omdat het leuk staat om te modden?
.
Mooi beest! Mocht ik ooit een kat nemen, wordt het een Maine Coon of een Noorse, of beide natuurlijk!Jep is een Main Coon. Deze weegt slank 9 Kilo en is een meter Lang.
Ik heb er nog 2. Een rooie, maar die is niet showbaar, omdat door de verbouwen de bowstof hele erge klitten hebben veroorzaakt die ik eruit heb moeten knippen. Dus hij heeft veel kale plekken.
En de andere is een beetje erg ziek geweest. Te mager op het moment![]()

![]()
K800i van SE. Kon mijn nog lopende T-Mobile abonnement redelijk gunstig overzetten naar een nieuw contract voor een jaar. Op de site zou ik € 89,95 moeten bijbetalen bij een Relax 150 abonnement en PIT (Internet Totaal). Via de telefoon was de prijs nog maar € 39,95.
Nice.
Mijn vriendin heeft ook een Soniet Erection. Een veel betere toestel als mijn E900. Ik word helemaal gek van die E900.