AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

BTW de problemen met de LCD zijn vrijwel opgelost: Heb het scherm wat lager gehangen, scheelde 50%! :D

BTW de problemen met de LCD zijn vrijwel opgelost: Heb het scherm wat lager gehangen, scheelde 50%! :D

De kijkhoek scheelt heel veel. Goed om te horen dat het nu beter is, dat scherm verdient een goede ophanging (heb je er wel een sjaaltje omgedaan zoals bij Saddam? :D )

die baard...

hail to the cat :D

ohw yeah :D

Digitech GSP 2112.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu nog een 'paar uur' sounds uitvogelen....

Kick, het is toch een beetje mijn topic :

Icy-box voor S-ATA schijven. Enige tray waar je schijven in kan plaatsen zonder ze vast te schroeven, hot swappable.

500 Gb Samsung S-ATA 2 schijf. Weer wat ruimte voor HD-films.

Wat kost zo'n Tray? Is het bedoelt om HD extern te maken die er niet voor bedoelt waren of gewoon omdat het leuk staat om te modden?

Wat kost zo'n Tray? Is het bedoelt om HD extern te maken die er niet voor bedoelt waren of gewoon omdat het leuk staat om te modden?

€ 30,- ongeveer, gekocht in Duitsland. Hier zijn ze € 35,-.

Is bedoeld om schijven snel in en uit je systeem te halen, zo kan je die 500 Gb volproppen en er weer een nieuw schijfje in plaatsen. Externe schijf moet je weer een voeding gebruiken en is ook duurder. Deze oplossing kom ik uit op € 178 incl verzending. Als ik een externe 500 Gb schijf haal ben ik meer kwijt, ik wil namelijk wel snelheid en dat bied USB niet genoeg. Dus had ik een Firewire 800 of E-SATA schijf moeten kopen. Die kosten minimaal € 235 bij 500 Gb.

Supermooi beest zeg! Is een Maine Coon toch?

Jep is een Main Coon. Deze weegt slank 9 Kilo en is een meter Lang :eek: .
Ik heb er nog 2. Een rooie, maar die is niet showbaar, omdat door de verbouwen de bowstof hele erge klitten hebben veroorzaakt die ik eruit heb moeten knippen. Dus hij heeft veel kale plekken.
En de andere is een beetje erg ziek geweest. Te mager op het moment :(

Jep is een Main Coon. Deze weegt slank 9 Kilo en is een meter Lang :eek: .
Ik heb er nog 2. Een rooie, maar die is niet showbaar, omdat door de verbouwen de bowstof hele erge klitten hebben veroorzaakt die ik eruit heb moeten knippen. Dus hij heeft veel kale plekken.
En de andere is een beetje erg ziek geweest. Te mager op het moment :(
Mooi beest! Mocht ik ooit een kat nemen, wordt het een Maine Coon of een Noorse, of beide natuurlijk!:D

4 poorts SATA-kaartje. Voor € 6,- gekocht op Ebay, komt nog wel bijna € 10,- verzending bij maar nog steeds een stuk goedkoper dan bij Nederlandse shops. Mijn SATA2 poort wil mijn HD niet goed aansturen, dan maar met een kaartje. Andere Sata-poorten zijn al bezet namelijk

2up7jwp.jpg
!!!

se_k800i_1.jpg

K800i van SE. Kon mijn nog lopende T-Mobile abonnement redelijk gunstig overzetten naar een nieuw contract voor een jaar. Op de site zou ik € 89,95 moeten bijbetalen bij een Relax 150 abonnement en PIT (Internet Totaal). Via de telefoon was de prijs nog maar € 39,95.

se_k800i_1.jpg

K800i van SE. Kon mijn nog lopende T-Mobile abonnement redelijk gunstig overzetten naar een nieuw contract voor een jaar. Op de site zou ik € 89,95 moeten bijbetalen bij een Relax 150 abonnement en PIT (Internet Totaal). Via de telefoon was de prijs nog maar € 39,95.

Nice.
Mijn vriendin heeft ook een Soniet Erection. Een veel betere toestel als mijn E900. Ik word helemaal gek van die E900.

Terug
Naar boven