MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

woensdag komt mijn Samsung D900 binnen.

Ik vind d'r weinig an. De beeldkwaliteit met TV uitzendingen is zó belabberd slecht dat je denkt dat je naar het overjarige buizentoestel van je grootouders zit te kijken waar de kleuren van het scherm af spatten zo onnatuurlijk en fel....

'Dat komt omdat de TV uitzendingen in Nederland nog lang niet aan de kwaliteitsnormen voldoen van LCD, dat z'n tijd ver vooruit is' zei de man van de Samsung helpdesk....Tsss....Instellen is een ramp: Of te felle kleuren, of er blijft juist niets van de kleuren over.
Best goed bout hoor.

Geef mij maar een buizentoestel met strak beeld voor TV programma's...

:roflol: Hmm, geen ervaring met kleine schermen. Ik vind het analoge signaal op mijn 40" echt gewoon goed, maar tis maar net welke eisen etc je stelt. Staat ruisfilter enzo wel aan? Op een klein scherm moet het beeld eigenlijk gewoon perfect zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sony Ericsson K750i

sterretjes_wallpaper_klein.jpg

:D

Nette schoenen, jas, trui en broek. Was uitverkoop.

Dat 'probleem' heb je met ieder LCD-scherm. Ook al is er genoeg aan te verhelpen, maar het verschil tussen mijn Matchline CRT en Samsung LCD is levensgroot bij normale TV uitzendingen. Bij DVD's is de Samsung al bijna gelijk eigenlijk.

Dat klopt helaas ja. Ik heb vandaag nog een gesprek gehad met een verkoper in een audio/videozaak die e.e.a. bevestigde. Hij vroeg me wat ik vond van de beeldkwaliteit van de opgestelde LCD schermen. 'Doen we niks mee aan instellingen, planten we gewoon neer en klaar, dus er is niet mee gevogeld.'

Ik vond het maar matig.
Ik moet in ieder geval wéér nieuwe gaten gaan boren want de LCD TV hangt te hoog. Daardoor kijk je ietsjes van onderen naar het scherm waardoor alles nóg donkerder beleefd wordt.

Philips heeft iets warmere kleuren en iets meer grijsteinten dan Samsung zei de verkoper. En daar was dan alles mee gezegd, de ontwikkelingen zijn nog in volle gang en elke 3-4 maanden komt er iets nieuws uit...

Zal binnenkort foto's plaatsen van mijn katten :D

stemapparaat
(ik heb alleen de zwarte lim. edition :D)

en mjummie mjummie:
Ibanez RG! (inc koffer overigens)

10 pakjes snaren:
EXL115.gif

hopelijk volgende week een digitech 2112 aan dit lijstje toevoegen.
Dure hobby, maar donders mooi gerei. :rocker:

Na het hardlopen en wat dikke enkels heb ik maar snel deze aangeschaft!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is 1 kat

SP_A0012.jpg

De Z520i is ontworpen met als doel vrouwen te trekken maar het is gewoon een uitstekend toestel dat niet speciaal voor vrouwen is (géén Ladyphone dus).
Als je de stoerdere versie wilt van de Z520i kijk dan eens naar de Z710i, die heb ik, is het topmodel uit de Z-serie.

*bump*
Nog net de àllerlaatste van deze reeks te pakken kunnen krijgen. Leverancier had er blijkbaar toch nog ééntje liggen. (anders was het de W710i geworden, die's nog zo'n slordige 80 euro duurder :D)
Wat leuk trouwens DBC, we hebben dezelfde GSM! :heart: :o

lol wat een mooie witte baard heeft die cat :D
past helemaal bij de kerstsfeer :D

*bump*
Nog net de àllerlaatste van deze reeks te pakken kunnen krijgen. Leverancier had er blijkbaar toch nog ééntje liggen. (anders was het de W710i geworden, die's nog zo'n slordige 80 euro duurder :D)
Wat leuk trouwens DBC, we hebben dezelfde GSM! :heart: :o

De W710i is leuk als je fanatiek jogt en er graag muziek bij aan hebt, anders is het doodzonde van je geld.

Terug
Naar boven