- Waardering
- 1.623
Nice, die ModXStream heb ik ook erin zitten. Ideaal ding en heel erg stil!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, die ModXStream heb ik ook erin zitten. Ideaal ding en heel erg stil!
ik denk dat hij dinsdag of woensdag binnenkomt. eens zien hoe dat draait 
lijkt me ook prettige cable managementik denk dat hij dinsdag of woensdag binnenkomt. eens zien hoe dat draait
![]()
Ja opzich is dat wel chill, enkel klein beetje overrated. Veel kabels zitten aan elkaar (Logisch) dus als je er 1 van nodig hebt, moet de rest er ook in. Daarnaast zitten paar standaard kabels erin die ze er best uit hadden mogen laten.
+ De kabels zijn vrij stug, wel heel goed beschermd!
Al met al, zeer goeie aankoop. Al zitten er in mijn kast nog aardig wat kabels, maar sowieso 1000x minder dan bij de vorige.
anyway van 350 W naar 600 W is altijd goed 
ModXStream Pro 600W (600 Watt) TN6O13
GeIL 4 GB DDR2-1066 Kit
weinig pc kennis ruud, had van jou 66kg wel meer verwacht.

yo braders, swa's,
Ik die vette vest van stone island gekocht ouwes! ja tochh! k heb filmpje voor jullie gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=kOYV22kxmoc
yo braders, swa's,
Ik die vette vest van stone island gekocht ouwes! ja tochh! k heb filmpje voor jullie gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=kOYV22kxmoc
Ik vond het een vrij sterk argument eigenlijk. Misschien verwacht jij dat merken een half jaar eerder betere hardware leveren dan een half jaar later, maar dan ben je toch in de minderheid.
Vergelijken kan altijd, maar dan moet men wel rekening houden met een aantal factoren, en dat doe jij totaal niet.omdat het opeens nieuwer is mag ik het niet vergelijken?
Niet echt, dat zijn vrij meetbare zaken, zelfs Bill Gates zelf geeft toe dat Apple beter is in gebruiksvriendelijkheid. Overigens is het duidelijk te merken dat andere merken constant Apple nabootsen. Maar het origineel is gewoonlijk beter dan de namaak.Efficiëntie, OS, gebruiksvriendelijkheid is bij iedereen anders.
Ik zou dat nog eens herhalen, misschien word je eigen argument dan sterker.Iedereen interpreteert dat anders en ervaart dat anders. Niet echt een sterk argument,
Oh het werkt ook op PC hoor. Maar een PC is helaas minder gebruiksvriendelijk.uiteraard werkt de 4 beter met Mac en Ipad. Maar dan moet je dat maar net hebben.
Er is een groot verschil tussen kijken naar je concurrent en d.m.v. je eigen creativiteit een innovatief (beter) alternatief bieden, en het stomweg namaken van wat werkt voor je concurrent.Als Apple een onderzoek doet naar wat voor de klant het makkelijkste is en dat in hun spul zet kun je toch niet verwachten dat andere firma's een slechtere manier gaan gebruiken dan dat beschikbaar is?![]()
Dat kan wel hoor. Maar hoeft niet per se.
Als andere merken minder slecht zijn dan vroeger, dan is dat omdat ze Apple hebben nagebootst/nagemaakt. Het is een beetje triest hoe Samsung de hele look stomweg nagemaakt heeft. Natuurlijk wel een mooi compliment voor Apple, maar het origineel blijft toch beter.Andere merken telefoons zijn net zo goed/beter dan de iPhone.
Volledig? Oh dus de hardware is nu plots niet meer belangrijk.Voor de rest hangt het volledig af van welk OS je wilt.