MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

fake, enige verschil is dat mijne op batterij werkt en het origineel automatisch. bandjes ruiken zelfs naar cocos net als origineel ;)

Die van mij is ook replica, maar wel auto
Staan veel van op marktplaats,
Je heb ook die zg A grade replicas, moet je is kijken op sinowatches videos op youtube.. Shit word 1 op 1 nagemaakt (behalve het uurwerk natuurlijk)
 
wat betaal je dan nog voor zo'n grade fake?
 
ik heb ook wel paar keer goede namaak kleren gehad uit turkije. Als je goed kiest heb je goede kwaliteit
 
bootjuh gekocht vandaag

Realist haat op me.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
bootjuh gekocht vandaag

ik ook swa.

completed.raft.jpg
 
bootjuh?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja... kheb gecut, dus ben de berenboot niet meer waardig

berenboot%2520kleiner.jpg
 
Die van mij is ook replica, maar wel auto
Staan veel van op marktplaats,
Je heb ook die zg A grade replicas, moet je is kijken op sinowatches videos op youtube.. Shit word 1 op 1 nagemaakt (behalve het uurwerk natuurlijk)

die gast waar ik ze heb gehaald verkoopt geen auto meer omdat ze daar vaker problemen mee hebben dan met batterij, ingewikkelder systeem auto daarom alleen batterij. mijne heeft wel krasvrij glas en is van seramiek en een coco bandje. voor hoeveel heb jij em gehald?
 
wat betaal je dan nog voor zo'n grade fake?

Zelfs 1 euro is nog te veel voor een fake klok, tenzij mensen een wannabee willen zijn. Je koopt een orginele klok voor de techniek waaruit het gemaakt is, voor de beleving en het verhaal wat er vaak bij gepaard gaat. Veel mensen moeten immers lang sparen voordat ze zo'n klok kunnen aanschaffen.

Een en ander is bijna te vergelijken met mensen die twee maanden voor de zomer gaan trainen, gelijk een kuurtje pakken en op het stand lopen van kijk mij eens.

(maar kan het mis hebben natuurlijk)
 
die gast waar ik ze heb gehaald verkoopt geen auto meer omdat ze daar vaker problemen mee hebben dan met batterij, ingewikkelder systeem auto daarom alleen batterij. mijne heeft wel krasvrij glas en is van seramiek en een coco bandje. voor hoeveel heb jij em gehald?

ik had die luna rossa gehaald voor 45,- (standaard kardash prijzen)
ben nu op zoek naar die 'all black' versie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vriend van mij heeft die maradona gehaald ook ****ing nice :d
 
Zelfs 1 euro is nog te veel voor een fake klok, tenzij mensen een wannabee willen zijn. Je koopt een orginele klok voor de techniek waaruit het gemaakt is, voor de beleving en het verhaal wat er vaak bij gepaard gaat. Veel mensen moeten immers lang sparen voordat ze zo'n klok kunnen aanschaffen.

Een en ander is bijna te vergelijken met mensen die twee maanden voor de zomer gaan trainen, gelijk een kuurtje pakken en op het stand lopen van kijk mij eens.

(maar kan het mis hebben natuurlijk)

je betaald vooral voor de naam

een breitling van 4000 euro waar het kleine knopje rechts om het uur juist te zetten stuk is, moet opgestuurd worden naar Zwitserland. Een gewone juwelier mag hier niet aan werken van Breitling. En Breitling rekent hiervoor 400 euro aan, en dat is exclusief de verzendkosten..
 
Of je koopt een echte?
 
Zelfs 1 euro is nog te veel voor een fake klok, tenzij mensen een wannabee willen zijn. Je koopt een orginele klok voor de techniek waaruit het gemaakt is, voor de beleving en het verhaal wat er vaak bij gepaard gaat. Veel mensen moeten immers lang sparen voordat ze zo'n klok kunnen aanschaffen.

Een en ander is bijna te vergelijken met mensen die twee maanden voor de zomer gaan trainen, gelijk een kuurtje pakken en op het stand lopen van kijk mij eens.

(maar kan het mis hebben natuurlijk)

ja man iedereen koopt dure dingen voor de techniek waaruit het gemaakt is:roflol:
 
de tijd kan je toch ook op je mobiel zien... horloges zitten alleen maar in de weg. heb al men horloges weggepleurt toen ik men eerste mobiel kocht...
 
Laatst bewerkt:
je betaald vooral voor de naam

een breitling van 4000 euro waar het kleine knopje rechts om het uur juist te zetten stuk is, moet opgestuurd worden naar Zwitserland. Een gewone juwelier mag hier niet aan werken van Breitling. En Breitling rekent hiervoor 400 euro aan, en dat is exclusief de verzendkosten..

Geauthoriseerde breitlingdealers hebben alle een horlogemaker in dienst hoor. Maar als jij denkt dat je voor de naam betaald zal je wel gelijk hebben.

Ben blij dat ik niet zulke dure horloges kan kopen , hoef ik me er ook niet druk over te maken. En zoals ik al zei ik kan het mis hebben natuurlijk
 
Zelfs 1 euro is nog te veel voor een fake klok, tenzij mensen een wannabee willen zijn. Je koopt een orginele klok voor de techniek waaruit het gemaakt is, voor de beleving en het verhaal wat er vaak bij gepaard gaat. Veel mensen moeten immers lang sparen voordat ze zo'n klok kunnen aanschaffen.

Een en ander is bijna te vergelijken met mensen die twee maanden voor de zomer gaan trainen, gelijk een kuurtje pakken en op het stand lopen van kijk mij eens.

(maar kan het mis hebben natuurlijk)
je hebt het mis
 
Back
Naar boven