MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thinkpad t420s

hiervoor een t61 gehad.. ik wil niks anders :D
superrrrsnel, topnotch beveiliging , hoge resoluties en natuurlijk de stevigheid van ibm/lenovo

lelijkste laptops evvaaarrrr

Ik vind het een beter design dan Apple :)

Zal ook wel beter beveiligd zijn, want o zo beste apple producten hebben geen beveiliging nodig kuch kuch.

+

inb4 ban in dit topic

+

will-troll.gif

Umad.gif

33499228-2-440-OVR-11_par.jpg

Samsung Syncmaster P2370! 23" HD scherm voor de computer, veeeeery nice! Ben dr erg blij mee! Ding was ook maar €150 dat viel me behoorlijk mee! Heb nog zitten twijfelen over een dell ultrasharp maar die was weer een tikkie duurder!

Ach, ik had mijn ultrasharp voor 200 aan de deur geleverd dacht ik. Leuk als je vader een bedrijf heeft :p.
Lang leve IPS panelen :)

Niet gekocht, wel gekregen.
Ipad 2 64 GB White
white-ipad-2_500x303.jpg

Zelf gekocht:
Leather smartcover Navy
9005000011435009.jpg

En nog een onzichtbaar hoesje voor de achterkant:

Please restart Apple discussion.:D

Laatst bewerkt:
Samsung Syncmaster P2370! 23" HD scherm voor de computer, veeeeery nice! Ben dr erg blij mee! Ding was ook maar €150 dat viel me behoorlijk mee! Heb nog zitten twijfelen over een dell ultrasharp maar die was weer een tikkie duurder!
Heb hem hier ook staan, mooi dingetje :)

33499228-2-440-OVR-11_par.jpg

ik heb hem ook maar dan de 24 inch

thinkpad t420s

hiervoor een t61 gehad.. ik wil niks anders :D
superrrrsnel, topnotch beveiliging , hoge resoluties en natuurlijk de stevigheid van ibm/lenovo
kon beter de w520 nemen heeft veel langere accuduur :p

echte of neppe philly?

Nep ofc, hij komt net uit Turkije :) wel goeie replica maken ze daar.

fake, enige verschil is dat mijne op batterij werkt en het origineel automatisch. bandjes ruiken zelfs naar cocos net als origineel ;)

Terug
Naar boven