Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kon het niet laten....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, DMAA. 2 gram is niet zoveel, op ebay begon het 10 gram voor 10 dollar.

Ziet er strak uit.

Laptop tasje gekregen

....omdat ik geen bank op mijn studentenkamer kreeg. #klein trapgat

Ik weet t.. wachten is inderdaad minder leuk.. Hoebevalt die 25 kw op een r6je mis je dan niet de kracht om in te halen.. ? en hoe is die begrenst op de carburateurs.. ?? anders miss die begrenzing er uit halen.. ? ik vond het altijd gevaarlijk die 25 kw.. je miste net power om goed en '' veilig '' te kunnen in halen..

Carburateur fietsen zijn ten alle tijden begrenst in de carburateur in (sommige gevallen samen met de gas hendel) dit omdat je hem anders kan verzuipen.

Met 25kw(ongeveer 34 pk) kan je prima rijden(heb het zelf ook gehad) de top ligt meestal rond de 180(licht aan tandwiel verhouding en wat voor soort fiets het is) Alhoewel het lang duurt voordat je op die snelheid zit.

Begrenzing eruit halen kan. ik heb zo zelf ook rond gereden omdat ik ook graag de grenzen van mijn fiets wilde verkennen.

Maar als je een ernstig ongeluk veroorzaakt ben je niet meer verzekerd als ze je controleren. In mijn geval was het ongeluk zo ernstig dat me motor onherkenbaar was en ze me niet konden betrappen op het rijden met vol vermogen( ik reed met 138 pk op het achterwiel) ze hebben het wel geprobeerd te kunnen vinden. maar mijn motorblok was van magnesium dus was volledig gesmolten en verbrand.

Achter af gezien zou ik niet meer gaan rijden zo zonder begrenzing want ze proberen er echt onder uit te komen dat ze niet hoeven te betalen.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:53 ----------

Ach ja, 34pk is genoeg om leuke bochten te maken. KD nog niet gelukt, dus heb nog genoeg te oefenen.

Top is ongeveer 190km/u dus gaat hard zat.

met KD bedoel je knee down? dat lukt wel met 25kw mits je echt goed in je knieholte hangt op je zadel:D ik ben wat langer dus misschien lukt het mij daarom wel

150cm 60kg

Terug
Naar boven