Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles behalve dat 3e.omdat dat uiteindelijk duurder is, kost veel meer tijd en energie en het geluid is wss niet half zo goed. oh en te groot. ik wil het in meeneem formaat
een beetje logisch gezien het gedesigned wordt door vakmensen.je vergelijkt nu ook appels met peren. voor dat zelfde formaat krijg je uit zelfbouw nooit zo goed geluid.
een beetje logisch gezien het gedesigned wordt door vakmensen.

prijs kwaliteit zijn in ears het goedkoopst, maar qua portable speakers dit wel. maar ik zie niet waarom je zulke kleine speakers wilt meenemen? het volume zal niet hard kunnen dus dan kan je net zo goed gwn earbuds of koptelefoon kopen.
prijs kwaliteit zijn in ears het goedkoopst, maar qua portable speakers dit wel. maar ik zie niet waarom je zulke kleine speakers wilt meenemen? het volume zal niet hard kunnen dus dan kan je net zo goed gwn earbuds of koptelefoon kopen.
Wat kan dit ding?
Achter zit een touwtje, als je daar aan trekt zegt hij wat. Ik geloof iets in de zin van ''Howdy, cowboy!''.

Wat heb je voor zoiets neergeteld?

Ik heb net een nieuwe buzz lightyear, sinds dien speel ik niet meer met woody..