XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

hahaha iemand gaat koken volgens mij :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nieuwe surfzeil :D

Hahaha is niet nodig hoor:D, gewoon 2ml door je fanta en voila:o
Ik gebruik G helemaal niet :P en GBL is gewoon te nasty als je ur al aan ruikt wordt ik naar ;) khad gehoord als je GBL "rauw" eet dat je dan last kan krijgen van een brandende slokdarm ofzo igg i dont use it... weet er gewoon ut 1 en ander van :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand die een goede tablet aanrader heeft?

Kerstcadeau van mezelf met geld dat ik gekregen heb. :p Acer Iconia A100 tablet.

3517h1h.jpg

Ben erg tevreden over deze acer. nVidia Tegra 2 Dual Cortex A9 processor en een led scherm. 8GB intern geheugen maar je kan het uitbreiden met SD kaarten. Ook ingang voor usb en hdmi. (weliswaar micro usb en mini hdmi).

Werkt echt prima. Kost een 300 euro

Ben erg tevreden over deze acer. nVidia Tegra 2 Dual Cortex A9 processor en een led scherm. 8GB intern geheugen maar je kan het uitbreiden met SD kaarten. Ook ingang voor usb en hdmi. (weliswaar micro usb en mini hdmi).

Werkt echt prima. Kost een 300 euro

Vond 64GB voor Ipad voldoende maar 8GB? Niet wat weinig voor je? Ziet er verder wel oke uit. :D

Vond 64GB voor Ipad voldoende maar 8GB? Niet wat weinig voor je? Ziet er verder wel oke uit. :D

Ja 8 gb is niet zo gek veel maar tot nu toe kom ik toe. Wel een sd kaart van 16 gb bestelt. Heb nu een kabel bestelt zodat ik er mijn harde schijf op kan aansluiten voor nog wat extra geheugen. :p. Verder zeer snel internet en heel helder scherm.

• Like
Waarderingen: AriG
Terug
Naar boven