AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

33dw6fd.jpg

hvl en waar?

deze voor 380 euro incl 16 gb kaartje :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...

2500 :eek:
Mijne is 700, vind ik al duur zat

die van 10 euro kan je ook de tijd op lezen, geef het liever aan belangrijkere dingen uit

die van 10 euro kan je ook de tijd op lezen, geef het liever aan belangrijkere dingen uit

Ik vraag de tijd altijd aan andere mensen .. veel socialer :) (plus mijn telefoon houdt het ook aardig bij)

Maar goed, je koopt een Eu 2500,- horloge niet om de tijd vanaf te lezen.. het is een status-symbool en fashion-statement.

Ik vraag de tijd altijd aan andere mensen .. veel socialer :) (plus mijn telefoon houdt het ook aardig bij)
Ik ook lekker goedkoop :)
en snachts doe ik het ook,

open ik gewoon mijn raam en begin ik als een mong**l te zingen !

er is altijd wel iemand die dan zijn raam open doet en een schreeuw geeft met , "welke mong**l gaat er nou om 3 uur in de nacht lopen zingen" DUS
2ptdmao.gif
!

Of je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...

Wat een ontzettend inhoudsloze reactie, je zal waarschijnlijk jouw status er wel vanaf laten hangen. Maar ja de kans is nog veel groter dat je gewoon een knulletje bent van 20 met stoere praatjes.

Waarom zou een Seiko van 350 euro niet supermooi kunnen zijn? Of een ander merk voor 120 euro?

Als ik nu een jonge gozer zie met een Hublot om z'n pols denk ik: nep of geërfd, hij heeft er vast niet zelf voor gespaard, dus echt status...?

Terug
Naar boven