G
Gast 60484
voor die prijs?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is transformer rugzak .. het word een fiets en een auto .. wat ene prijs

Dit is geen echte, werkt overigens wel perfect! Mocht je interesse hebben in een soortgelijk model mag je me wel een pm sturen. Wat de prijs betreft, daar komen we wel uit!![]()

Of je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...
die van 10 euro kan je ook de tijd op lezen, geef het liever aan belangrijkere dingen uit
(plus mijn telefoon houdt het ook aardig bij)Ik ook lekker goedkoopIk vraag de tijd altijd aan andere mensen .. veel socialer(plus mijn telefoon houdt het ook aardig bij)

Of je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...
Als ik nu een jonge gozer zie met een Hublot om z'n pols denk ik: nep of geërfd, hij heeft er vast niet zelf voor gespaard, dus echt status...?
Haha oja, die was ik vergeten...