- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom; mijn G-shock GA-100-1A11EROf je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...
kan .. maar toch denk ik dat zelden.
Kijk daar die succesvolle jongeman die zijn talent en succes toont door middel van een schier onbetaalbaar ogend sieraad om zijn pols...
Hoogstens:
Zie daar iemand die zo succesvol is dat hij de waarde van geld niet meer kent.
(en als zo iemand dan ook nog eens horloges < 2500,- als nutteloos bestempeld .... Schijnbaar zit het "nut" van een dergelijk horloge in de feit dat de prijs boven de 2500 euro ligt... iets waarvan ik persoonlijk het nu niet in zie.)
Behoudt zijn waarde grotendeels, en word niet door 1 of andere 9 jarige thaise crackhoer geproduceerd...
Verleidelijk die gedachte en kan het ergens begrijpen maar ik ken een twintiger die een Hublot en een Rolex heeft, en werkt er keihard voor. Niks gestolen of nep, dus pas voor generaliseren.Als ik nu een jonge gozer zie met een Hublot om z'n pols denk ik: nep of geërfd, hij heeft er vast niet zelf voor gespaard, dus echt status...?
En ze zijn nog echt ook? Hoeveel K heeft hij daarvoor neergeteld dan..?Verleidelijk die gedachte en kan het ergens begrijpen maar ik ken een twintiger die een Hublot en een Rolex heeft, en werkt er keihard voor. Niks gestolen of nep, dus pas voor generaliseren.
Je hebt hem gekocht als investering ? Dus je draagt hem niet (of zo weinig mogelijk) om later weer te kunnen verkopen ?
Ja ze zijn echt. Geen idee, het is niet iemand die praat over geld. Die Rolex heeft Bond ook die huidige Bond dan, die Hublot heeft ook zo'n bekende rapper.En ze zijn nog echt ook? Hoeveel K heeft hij daarvoor neergeteld dan..?
Ja ik had mijne al voordat iedereen er mee liep( justin bieber, Usher, jersey shore etc)ik snap niet wat mensen zo mooi vinden aan die g-shock horloges, alleen omdat een paar gangster in videoclips die dingen dragen zie je tegenwoordig iedereen met zon ding. Ik vind het maar een padvinders horloge
Deze schoenen besteld in de winkel, omdat ze hem niet hadden staan is het vrijblijvend of ik ze koop of niet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en ze konden de schoenen niet opnieuw bestellen want het waren de laatse, dus maar andere schoenen gekocht.mocht ik voor een horloge gaan, zou het een seiko skx007 zijn.
Simpel, maar zo hufterproof as they come
Waterdicht tot 200m, goed glas, automaat en niet te duur
![]()
![]()
mocht ik voor een horloge gaan, zou het een seiko skx007 zijn.
Simpel, maar zo hufterproof as they come
Waterdicht tot 200m, goed glas, automaat en niet te duur
![]()
![]()