MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

of iemand die ervoor gespaard en gewerkt heeft

of iemand die ervoor gespaard en gewerkt heeft

kan .. maar toch denk ik dat zelden.

Kijk daar die succesvolle jongeman die zijn talent en succes toont door middel van een schier onbetaalbaar ogend sieraad om zijn pols...

Hoogstens:

Zie daar iemand die zo succesvol is dat hij de waarde van geld niet meer kent.

(en als zo iemand dan ook nog eens horloges < 2500,- als nutteloos bestempeld .... Schijnbaar zit het "nut" van een dergelijk horloge in de feit dat de prijs boven de 2500 euro ligt... iets waarvan ik persoonlijk het nu niet in zie.)

Of je draagt een horloge functioneel, of je draagt een echte horloge (lees: > 2500€) alles daartussen vind ik vrij nutteloos...
Daarom; mijn G-shock GA-100-1A11ER
2ijkhnc.jpg

Pure bazending

kan .. maar toch denk ik dat zelden.

Kijk daar die succesvolle jongeman die zijn talent en succes toont door middel van een schier onbetaalbaar ogend sieraad om zijn pols...

Hoogstens:

Zie daar iemand die zo succesvol is dat hij de waarde van geld niet meer kent.

(en als zo iemand dan ook nog eens horloges < 2500,- als nutteloos bestempeld .... Schijnbaar zit het "nut" van een dergelijk horloge in de feit dat de prijs boven de 2500 euro ligt... iets waarvan ik persoonlijk het nu niet in zie.)

Dan lees je mijn post toch verkeerd

ik snap niet wat mensen zo mooi vinden aan die g-shock horloges, alleen omdat een paar gangster in videoclips die dingen dragen zie je tegenwoordig iedereen met zon ding. Ik vind het maar een padvinders horloge

Als ik nu een jonge gozer zie met een Hublot om z'n pols denk ik: nep of geërfd, hij heeft er vast niet zelf voor gespaard, dus echt status...?
Verleidelijk die gedachte en kan het ergens begrijpen maar ik ken een twintiger die een Hublot en een Rolex heeft, en werkt er keihard voor. Niks gestolen of nep, dus pas voor generaliseren.

Verleidelijk die gedachte en kan het ergens begrijpen maar ik ken een twintiger die een Hublot en een Rolex heeft, en werkt er keihard voor. Niks gestolen of nep, dus pas voor generaliseren.
En ze zijn nog echt ook? Hoeveel K heeft hij daarvoor neergeteld dan..?

• Like
Waarderingen: AriG
Je hebt hem gekocht als investering ? Dus je draagt hem niet (of zo weinig mogelijk) om later weer te kunnen verkopen ?

Momenteel heb ik een Tag Heuer Carrera van om en bij de 3000€, ik kan deze van de hand doen wanneer ik wil voor een aardig bedrag.

ik snap niet wat mensen zo mooi vinden aan die g-shock horloges, alleen omdat een paar gangster in videoclips die dingen dragen zie je tegenwoordig iedereen met zon ding. Ik vind het maar een padvinders horloge
Ja ik had mijne al voordat iedereen er mee liep( justin bieber, Usher, jersey shore etc)
anyway, ik draag hem niet als mode artikel maar gewoon voor trainen, mountainbiken, surfen, varen etc. Een beetje de activiteiten waarbij een normaal horloge makkelijk schade oploopt.

van de zomer nog elke dag meerdere uren mee in de zee gelegen tijdens surfen, en al het zout water en zand deert deze badboy voor geen meter. het is haast zonde dat iedereen met die G-shocks loopt als 'mode-item' i.p.v. voor het werk waar voor ze bedoelt zijn

mocht ik voor een horloge gaan, zou het een seiko skx007 zijn.
Simpel, maar zo hufterproof as they come
Waterdicht tot 200m, goed glas, automaat en niet te duur

4100257017_9c72c0d784.jpg

edd681b0c8a033f81168d110.L.jpg

Deze schoenen besteld in de winkel, omdat ze hem niet hadden staan is het vrijblijvend of ik ze koop of niet :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die schoenen zijn het tog niet geworden....
Wat aan de voorkant zit (stoffig zwarte) zat al gewoon half los :rolleyes: en ze konden de schoenen niet opnieuw bestellen want het waren de laatse, dus maar andere schoenen gekocht.

Niet nieuw maar 2e hands aangeschaft ,

Gaat om de Asus GTX280 is weer voor mij oude hobby,
15mb4go.jpg

R/C heli's staat op een laag plankje...

Had alleen gehoopt voor het weekend mijn 2x MSI GTX560Ti's in huis te hebben :(

Groet Ray........

rond de 150-170

hufterproof:

heb een curlbar gekregen voor mn verjaardag :D jippeeeeh

(nu heb ik alles wat ik nodig heb, later mss nog wat schijven)

ik vind hem wel vet

Terug
Naar boven