AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Net pakketje van Ronnie Coleman binnen. Had shirt gekocht van zijn website om door hem te laten signeren tijden de fibo.

20rsobq.jpg

2meegzk.jpg

Het geld is al bij elkaar, nu nog wachten tot ik 16 ben!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aprilia RS, leuk ding!

Hahaha doe me denken aan mn Fox, ding ging 93, plastic remhevels, trommelremmen, dunnie fietsbandjes, levengevaarlijk :P

100 halen is idd geen kunst maar om de 140 te halen kost een stuk meer geld dan het opvoeren van die paarse spartamet

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 16:12 ----------

:orly:

100 halen met zo'n ciao is wel een kunst, die roze haalt inmiddels de 120+ wel ;)

100 halen met zo'n ciao is wel een kunst, die roze haalt inmiddels de 120+ wel ;)

dan nog steeds is het totaal geen kunst. Heb je gezien wat ie erop geschroeft heeft? kan elke mong**l met geld. Een standaard 50cc cilinder zo aanpassen dat ie op rechte stukken bij brommer races 165 haald. DAt is pas kunst. Uit een 125cc 58pk halen, dat is kunst!!!!

Dit is gewoon met zoveel mogelijk geld een zo groot mogelijke cilinder, carb, membraam enz bij elkaar harken.

Laatst bewerkt:
dan nog steeds is het totaal geen kunst. Heb je gezien wat ie erop geschroeft heeft? Kan elke mong**l met geld. Een standaard 50cc cilinder zo aanpassen dat ie op rechte stukken bij brommer races 165 haald. Dat is pas kunst. Uit een 125cc 58pk halen, dat is kunst!!!!

Dit is gewoon met zoveel mogelijk geld een zo groot mogelijke cilinder, carb, membraam enz bij elkaar harken.

+1

Een standaard 50cc cilinder zo aanpassen dat ie op rechte stukken bij brommer races 165 haald.

ik denk dat jij hiermee de sprint kreidler(s) van Foekema ofzo bedoeld die overigens 'iets' meer zijn bewerkt dan enkel de ''standaard 50cc cilinder'' :rolleyes:

Dikke plasma van 50" gekocht en hangt inmiddels maar die phucking gay windows typhusfoon wilt weer s geen pics uploaden.:mad:

Yes mad.

ik denk dat jij hiermee de sprint kreidler(s) van Foekema ofzo bedoeld die overigens 'iets' meer zijn bewerkt dan enkel de ''standaard 50cc cilinder'' :rolleyes:

nee ik bedoel honda nsr "brommers" uit de expi klasse die als basis een standaard 50cc oem honda nsr cilinder gebruiken. De manier waarop ze die daarna bewerken daar gaat het om. Niet als een lamme tak met een iq van een pannekoek 1000 euro rommel kopen erop zetten, kijken of je bougie er goed uit ziet en gaan.

Koffiebruin en knallen!

Hahaha jullie brengen me even terug in mijn brommer tijdperk. Een Yamaha FS1 special paint op tank, kappen, spatborden. En een snelheid van 108 geklokte km.
Met een 70cc blok, zuiger met extra poort. een zwardere krukas, 21mm carberateur.
En soms een warmteloper (vastloper door hoge temperatuur).

5 keer aangehouden. 1 bekeuring voor het berijden van een motor op bromfiets kenteken, 3 keer voor opvoeren en 1 keer voor die geklokte snelheid, dus na correctie.

Ik ga er waarschijnlijk toch niet harder mee rijden dan honderd. Ook heb ik geen zin om hem voor weet-ik-hoe-veel-geld op te laten voeren omdat hij al meer dan 3,5 duizend euro kost...

Ik ga er waarschijnlijk toch niet harder mee rijden dan honderd. Ook heb ik geen zin om hem voor weet-ik-hoe-veel-geld op te laten voeren omdat hij al meer dan 3,5 duizend euro kost...

Zijn ze tegenwoordig ook niet veel strenger al hij is opgevoerd en hem bij een controle inbeslag nemen?

Terug
Naar boven