XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Me too. Derbi senda xtreme. Gewoon netjes 50cc gelaten, liep wel 92 met andere uitlaat. Mooie tijd was dat zeg.

Mooie tijd gehad met mijn Derbi senda :) Alleen jammer dat kenteken is ingenomen ging 98 in de 5e op de rollerbank. Heb hem op de GPS op 130 gehad wel wind mee haha. Setup was toen een 80cc polini met yasuni cross HM

http://www.youtube.com/watch?v=JcHU9DcXSCA&feature=plcp&context=C4cf2f10VDvjVQa1PpcFM7r5UPM4A3RrDjU8lbC2zwhW65fd-xEBY%3D

heeft die agent niets beters te doen? Je ziet na 5 seconden toch al dat die 96 haalt. gaat die mafkees nog even 3 minuten door

heeft die agent niets beters te doen? Je ziet na 5 seconden toch al dat die 96 haalt. gaat die mafkees nog even 3 minuten door

Klopt helemaal wat je zegt ben nu in totaal 4 keer op de roller geweest, Elke keer moesten alle agenten even roken om te kijken.

Mooi ding man.
Waarschijnlijk wordt het deze (Oranje-wit)
s28q9z.jpg

Zeker netjes. Wat ik zelf wel vind is dat een cross model wel 10x beter rijd, Geen last van je polsen en je kan de makkelijk stoepje op stoepje af en beetje mee springen.

Tja, ik vind dit gewoon echt een topding. Komt uit '08, ligt een Jolly Moto onder en is altijd perfect onderhouden.

*lol* .. Gisteren een nieuwe sporttas gekocht. Kostte 18 euro, maar kreeg 70% korting ... Dat zijn toch geen prijzen meer. Eu 5.40 ... tsss... (Was niet echt waar ik naar op zoek was, maar hij zal het wel vol houden totdat ik iets gevonden heb wat ik wel leuk vind)

Zeker netjes. Wat ik zelf wel vind is dat een cross model wel 10x beter rijd, Geen last van je polsen en je kan de makkelijk stoepje op stoepje af en beetje mee springen.

Die Yamaha is toch een gewone motor? Als ik het goed heb ... ?

haal dan een ekte motor :(

Dingen zien er wel leuk uit bijna zoals een echte motor, alleen dan komen ze voorbij tuffen met 50/60 lol.. haalde ze met me snor brommer nog wel eens in vooral die noobs die hem niet opgevoerd hadden:p:o

Haha, inderdaad heb zelf geen geld voor een motor oid .. maar m'n pa heeft laatst een nieuwe motor gehaald leuk ding, maar heb geen rijbewijs voor motor nog .. dus mag er niet op rijden

Terug
Naar boven