Zijn ze tegenwoordig ook niet veel strenger al hij is opgevoerd en hem bij een controle inbeslag nemen?
Geen idee, maar ik ken genoeg gasten die al een paar jaar met 130 rondrijden hier in de buurt en nog nooit zijn aangehouden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn ze tegenwoordig ook niet veel strenger al hij is opgevoerd en hem bij een controle inbeslag nemen?

Als ik jou was zou ik lekker een goedkope schakel kopen, en de rest bewaren voor je motorrijbewijsIk ga er waarschijnlijk toch niet harder mee rijden dan honderd. Ook heb ik geen zin om hem voor weet-ik-hoe-veel-geld op te laten voeren omdat hij al meer dan 3,5 duizend euro kost...

Als ik jou was zou ik lekker een goedkope schakel kopen, en de rest bewaren voor je motorrijbewijs![]()

ja voor je meer dan 650cc ofzoiets mag. ik heb een motorhispania ryz enduro gehad. weet niet of er hier veel handel is in nederland maar toch stuk beter dan zoon poep derbi. deze is 10cm ofzo hoger met tikke bande, lijkt derbi maar een kinderfietsje bijhmmm, met motor moet je toch eerst wachten tot je 24ste ofzo voordat je bepaalde motors mag kopen(?) En een voorbeeldje van een goedkope schakel ?![]()
Geen idee, maar ik ken genoeg gasten die al een paar jaar met 130 rondrijden hier in de buurt en nog nooit zijn aangehouden![]()
Vanaf 25km/h te hard is in beslag name van kentekenbewijs. Na 3 ''zware overtredingen'' (25+ te hard is een zware overtreding) word je brommer ingenomen.
Schakelbrommer rijden is wel ontzettend leuk op die leeftijd. Ik zou dan wel voor een 2dehandsje gaan. Bijna 3000eu voor zo'n ding is het niet waard.

Het geld is al bij elkaar, nu nog wachten tot ik 16 ben!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haal beter een runner of zo. Die rijden een stuk lekkerder en heb je ook nog een buddy om spulletjes in te doen etc..
Een runner![]()
Beter gewoon een schakel, runner of zip sowieso niet, sjonny/mocro dingen
Een runner![]()
Beter gewoon een schakel, runner of zip sowieso niet, sjonny/mocro dingen
Wordt toch tijd dat ik is een autotje ga kopen.Haal beter een runner of zo. Die rijden een stuk lekkerder en heb je ook nog een buddy om spulletjes in te doen etc..
Om even ot te komen, heb net Death dealer: The Memoirs Of The Ss Kommandant At Auschwitz binnen. Ben er erg benieuwt naar, voor mij wordt het een weekend lezen.
Kan echt geen scooter tegenop hoe fijm een schakelbrommer rijd man..
Dat blijft een mening dus de discussie is eindeloos maar voor mij kan er geen schakel op tegenover hoe mijn runner rijd.
Reed zelf met een motprhispania ryz rond.. Maar de controle die je over een schakel hebt lijkt mij.beter. Je hebt meer contact met t voortuig.
En boekte ook sowieso iedere scooter eruit hier. Mag ook wel met een mhr team 80cc met bijbehorende setup
De controle in vooral bochten is wel een stukje beter, dat je met die setup veel mensen voorbij rijd is niet gek, maar zegt niets over schakels in het algemeen. Ik had het vooral over het comfort (wat natuurlijk een persoonlijke zaak is) Ik rijd veel in de stad en daar is een scooter imo veel comfortabeler.