MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Okee, voor alle andere, t is er zo 1, alleen welke kleur en hoe en wat hou ik lekker voor mezelf... :)

db_Porsche_Cayenne_Magnum__011.jpg

Nice! Hoe oud ben je dan dat je zo'n ding kan betalen?

Wat vind je nu van een Leovince v6? Ziet er leuk uit maar verder voegt het niet veel toe he

Kan er nog niet echt iets over zeggen, ging gewoon sparen voor mijn brommer + uitlaat + setje banden + nog wat meer dingen.
Heb nu het geld voor de eerste 3 bij elkaar maar nog niets is besteld haha

Als jij je kan blij maken met dat één of ander bedrijf makkelijker kan exporteren en importeren, dat moet jij dan maar weten. De gewone werkmens lijd alleen maar onder Europa en ik denk dat de jaren nadat het gevormd is bewijs genoeg is.

Ontopic maar weer!

Ik heb het toch niet over 1 bedrijf. De totale economie van Nederland is enorm gegroeid daardoor. Hoe kan dit GEEN voordeel voor ons zijn? Meer werk, betere banen, vul zelf maar in....

En de top 3 landen met gelukkigste inwoners zijn Denemarken, Zweden en Noorwegen dacht ik en daarna kwam Nederland op de 4e plek. Vorige week nog bekend gemaakt. En die top is vooral te verklaren aan de goede sociale voorzieningen in deze landen. Kan de VS nog een puntje aan zuigen.

We voelen ons allemaal wel zo benadeeld hier, maar in klagen zijn Nederlanders heel goed. De realiteit is dat we blij moeten zijn dat we hier wonen.

OT:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een set van 52, 56 en 60 graden :)

Respect dan dat je op eigen centen je droom hebt weten te verwezenlijken :)

Staat gortdroog voor n chick dan :O

33xvmno.jpg

vandaag opgehaald

vind alleen wel dat htc accu's vreet. jij niet?

vind alleen wel dat htc accu's vreet. jij niet?
.

van de one x kan ik het niet zeggen, zal ik morgen wel zien
de desire HD heel verschillend ene dag haal ik hem om 7 uur van de lader en is die om 12 uur snachts nog niet leeg, andere dag 7 uur van de lader en om 6 uur savonds leeg. Heel verschillend dus maar gaat niet heel lang mee inderdaad.

.

van de one x kan ik het niet zeggen, zal ik morgen wel zien
de desire HD heel verschillend ene dag haal ik hem om 7 uur van de lader en is die om 12 uur snachts nog niet leeg, andere dag 7 uur van de lader en om 6 uur savonds leeg. Heel verschillend dus maar gaat niet heel lang mee inderdaad.

als je een beetje whats appt gaat ie vrij snel leeg vind ik. de hele dag met 1 accu red ik echt niet

Zal het morgen wel zien hoop wel dat ik een dag er mee kan doen.
Zou anders wel kloten zijn als die halverwege de dag leeg is

ja ik laad hem altijd op tijdens de praktijklessen. hij is voor 3 uur smiddags leeg. en dan heb ik niet eens gek gedaan

Terug
Naar boven