Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Okee, voor alle andere, t is er zo 1, alleen welke kleur en hoe en wat hou ik lekker voor mezelf...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okee, voor alle andere, t is er zo 1, alleen welke kleur en hoe en wat hou ik lekker voor mezelf...

waarschijnlijk gewoon bullshitNice! Hoe oud ben je dan dat je zo'n ding kan betalen?

Foto ook voor mij?
On:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Handmade Leovince V6
![]()
Setje Michelin Pilot Sport banden.
yessssssssssssss!
Ben 28, en test me maar....
Wat vind je nu van een Leovince v6? Ziet er leuk uit maar verder voegt het niet veel toe he
Als jij je kan blij maken met dat één of ander bedrijf makkelijker kan exporteren en importeren, dat moet jij dan maar weten. De gewone werkmens lijd alleen maar onder Europa en ik denk dat de jaren nadat het gevormd is bewijs genoeg is.
Ontopic maar weer!

Ben 28, en test me maar....
Wat wil je in je inbox hebben? Foto van kenteken papieren? Me sleutels, papiertje met je naam op me voorbumper, of wilt je vrouwtje een rondje met me mee rijden?

.
.
van de one x kan ik het niet zeggen, zal ik morgen wel zien
de desire HD heel verschillend ene dag haal ik hem om 7 uur van de lader en is die om 12 uur snachts nog niet leeg, andere dag 7 uur van de lader en om 6 uur savonds leeg. Heel verschillend dus maar gaat niet heel lang mee inderdaad.
als je een beetje whats appt gaat ie vrij snel leeg vind ik. de hele dag met 1 accu red ik echt niet
Zal het morgen wel zien hoop wel dat ik een dag er mee kan doen.
Zou anders wel kloten zijn als die halverwege de dag leeg is