AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoe kun je daarop zien hoe laat het is?

Net geleverd

qya5mv.jpg

vet dingettje, waar heb je hem weg?

is dat led?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wacom Bamboo Pen

Toch wel fijn in illustrator :)

wat vragen ze voor zo'n wacom pad?

dat is niet duur, werkt hij wel fijn en precies? of is de kwaliteit niet echt super?

Werkt super en precies, het enige verschil is dat deze niet van die express knopjes heeft, en dat hij niet weet of je de pen schuin houd, breedte van de streep die je zet wordt dan anders. Dat is fijn als je echt tekent. Ik ga hem vooral in illustrator gebruiken met logo's enzo, dan heb ik dat niet nodig

Werkt super en precies, het enige verschil is dat deze niet van die express knopjes heeft, en dat hij niet weet of je de pen schuin houd, breedte van de streep die je zet wordt dan anders. Dat is fijn als je echt tekent. Ik ga hem vooral in illustrator gebruiken met logo's enzo, dan heb ik dat niet nodig

aah oke nice! goed bezig! kan je niet een mooie avatar voor mij maken:)?

Ga naar US en daar koop je die chevrolet camaro vanaf 23000$, wat neer komt op 17000€.

Zelfde met die infinity SUV's. Als je dat hier wil kopen moet je zelfs een afspraak maken, want zo krijg je de prijzen niet te zien, in US koop je zo een infinity model vanaf 22000$, heel gewoontjes dus. Hier is het een superduur luxe merk. rofl Of neem bv gewoon een europee's huismerk als Audi. Die wagens moeten worden verscheept naar US, worden gebouwd in EU, maar toch zijn die wagens in de US goedkoper dan hier in EU. LOL

Zelfde met bv bezine. Ik betaalde vorige week maar liefst 1.80€ PER LITER benzine. GEWOON ABSURD!
In US betaal je op dit moment 3.92$ PER GALLON.

1 Gallon is een kleine 4 Liter
1 dollar = 0.76€

Reken zelf maar uit ;)

Check gewoon de real estate in US bv eens, en check dan de prijzen in EU.

Enfin, what the hell, vergelijk gewoon de prijzen van eendert welk continent ter wereld en je kan makkelijk concluderen dat Europa gewoon de failure van de eeuw is en zijn inwoners de ultieme prijs betalen. Neem nog een landje of 5 erbij die geen rooie cent hebben en laten we daar allemaal samen ook voor betalen. Europa is een samenraapsel van mislukkingen en dat allemaal puur voor een machtspelletje, want dat is de enige reden dat europa is opgericht zoals het nu is.

Ik word er kotsmisselijk van als ik eraan denk. Moesten ze in de US niet zo'n sadistische ziektebeleid hebben was ik hier al lang verhuisd, AL LANG!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven