XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

niemand houd je tegen.

Ga naar US en daar koop je die chevrolet camaro vanaf 23000$, wat neer komt op 17000€.

Zelfde met die infinity SUV's. Als je dat hier wil kopen moet je zelfs een afspraak maken, want zo krijg je de prijzen niet te zien, in US koop je zo een infinity model vanaf 22000$, heel gewoontjes dus. Hier is het een superduur luxe merk. rofl Of neem bv gewoon een europee's huismerk als Audi. Die wagens moeten worden verscheept naar US, worden gebouwd in EU, maar toch zijn die wagens in de US goedkoper dan hier in EU. LOL

Zelfde met bv bezine. Ik betaalde vorige week maar liefst 1.80€ PER LITER benzine. GEWOON ABSURD!
In US betaal je op dit moment 3.92$ PER GALLON.

1 Gallon is een kleine 4 Liter
1 dollar = 0.76€

Reken zelf maar uit ;)

Check gewoon de real estate in US bv eens, en check dan de prijzen in EU.

Enfin, what the hell, vergelijk gewoon de prijzen van eendert welk continent ter wereld en je kan makkelijk concluderen dat Europa gewoon de failure van de eeuw is en zijn inwoners de ultieme prijs betalen. Neem nog een landje of 5 erbij die geen rooie cent hebben en laten we daar allemaal samen ook voor betalen. Europa is een samenraapsel van mislukkingen en dat allemaal puur voor een machtspelletje, want dat is de enige reden dat europa is opgericht zoals het nu is.

Ik word er kotsmisselijk van als ik eraan denk. Moesten ze in de US niet zo'n sadistische ziektebeleid hebben was ik hier al lang verhuisd, AL LANG!

koeweit is het maar 14 cent per liter dacht ik

Feit is nog steeds dat de gelukkigste mensen in europa wonen. En kan in de VS een SUV en een liter benzine zo goedkoop zijn, armoede is daar vele malen groter als hier.

En hier is de benzine zo hoog door de belastingen. Mocht de benzineprijs hier helemaal uit de klauwen lopen kan de overheid dit nog compenseren door de belastingen te verlagen. In de VS heb je die buffer niet en gaat helemaal mis zodra er bijv een oorlog uitbreekt in Iran. En je moet het natuurlijk in verhouding bekijken.

En dat ''samenraapseltje van mislukkingen'' maakt ons wel een wereldmacht. De voordelen die dat heeft opgeleverd word nog weleens vergeten.

Noem jij dan maar effe de voordelen op die jij of ik zoude moeten ervaren. Ik ben zeer benieuwd!

waar kan ik een mooi oranje v-hals shirt kopen voor Qday? :D van die slimfit/sportief
(had geen zin in apart topic voor dit)

Ga naar US en daar koop je die chevrolet camaro vanaf 23000$, wat neer komt op 17000€.

Ik word er kotsmisselijk van als ik eraan denk. Moesten ze in de US niet zo'n sadistische ziektebeleid hebben was ik hier al lang verhuisd, AL LANG!
USA is hard bezig hun beleid aan te passen met het Nederlandse ziekkosten systeem als voorbeeld

(het ironische hiervan is, dat Nederland zijn ziektekosten systeem verdoet, en het steeds meer op het huidige amerikaanse beleid begint te lijken)

P.S. omtrent je verhaal dat het beter is in USA; grotendeels heb je gelijk. Levensonderhoud en voorzieningen zijn vele malen goedkoper, neemt niet weg dat het modale inkomen in USA ook lager ligt

Laatst bewerkt:

Zelfde met die infinity SUV's. Als je dat hier wil kopen moet je zelfs een afspraak maken, want zo krijg je de prijzen niet te zien, in US koop je zo een infinity model vanaf 22000$, heel gewoontjes dus. Hier is het een superduur luxe merk. rofl Of neem bv gewoon een europee's huismerk als Audi. Die wagens moeten worden verscheept naar US, worden gebouwd in EU, maar toch zijn die wagens in de US goedkoper dan hier in EU. LOL

Zelfde met bv bezine. Ik betaalde vorige week maar liefst 1.80€ PER LITER benzine. GEWOON ABSURD!
In US betaal je op dit moment 3.92$ PER GALLON.

1 Gallon is een kleine 4 Liter
1 dollar = 0.76€

Reken zelf maar uit ;)

Check gewoon de real estate in US bv eens, en check dan de prijzen in EU.

Enfin, what the hell, vergelijk gewoon de prijzen van eendert welk continent ter wereld en je kan makkelijk concluderen dat Europa gewoon de failure van de eeuw is en zijn inwoners de ultieme prijs betalen. Neem nog een landje of 5 erbij die geen rooie cent hebben en laten we daar allemaal samen ook voor betalen. Europa is een samenraapsel van mislukkingen en dat allemaal puur voor een machtspelletje, want dat is de enige reden dat europa is opgericht zoals het nu is.

Serieus offtopic, maar ik wou hierop reageren.
Waarom is een auto een must? Koop er gewoon geen?
Buiten die enkele percenten die hun auto nodig hebben voor het werk, kan iedereen gewoon pendelen/fiets.
Ik heb een auto, gebruik hem al 6 maanden niet meer. Verzekering wegentaks, benzine, reparatie, nee **** it. Ik verkoop 'm binnenkort en zal niet gauw een nieuwe kopen.

Noem jij dan maar effe de voordelen op die jij of ik zoude moeten ervaren. Ik ben zeer benieuwd!

Het heeft de vrije handel tussen de Europese handel vermakkelijkt wat een enorme boost voor de handel is geweest. En zeker Nederland met zijn doorvoerhaven in Rotterdam en met Schiphol heeft hier zeker wel van geprofiteerd.

En natuurlijk praktische dingetjes als vrij reizen. En als je wilt studeren in het buitenland bijvoorbeeld dat verblijf enzo geen probleem is om te regelen.

Het heeft de vrije handel tussen de Europese handel vermakkelijkt wat een enorme boost voor de handel is geweest. En zeker Nederland met zijn doorvoerhaven in Rotterdam en met Schiphol heeft hier zeker wel van geprofiteerd.

En natuurlijk praktische dingetjes als vrij reizen. En als je wilt studeren in het buitenland bijvoorbeeld dat verblijf enzo geen probleem is om te regelen.

Als jij je kan blij maken met dat één of ander bedrijf makkelijker kan exporteren en importeren, dat moet jij dan maar weten. De gewone werkmens lijd alleen maar onder Europa en ik denk dat de jaren nadat het gevormd is bewijs genoeg is.

Ontopic maar weer!

Als jij je kan blij maken met dat één of ander bedrijf makkelijker kan exporteren en importeren, dat moet jij dan maar weten. De gewone werkmens lijd alleen maar onder Europa en ik denk dat de jaren nadat het gevormd is bewijs genoeg is.

Ontopic maar weer!
Denk dat er meer bedrijven importeren/exporteren dan je denkt!

Vaticaanstad

De rijkste ja maar vergis je niet, de gelukkigste wonen zeker niet hier in Europa.

Dat hoeft niemand te verrassen, rijkdom =/= geluk.
Van zodra je het goed hebt (maw de basisbehoeften zoals eten, drinken, een dak boven je hoofd) kan je net zo gelukkig zijn als ieder ander persoon.
Heb er over gelezen in enkele boeken.

Foto zit in je inbox. Ik ben gehecht aan me annonimiteit hier op t board, als ik die foto hier post zijn er waarsch genoeg mensen uit de omgeving die weten wie ik ben.

Foto ook voor mij?:D

On:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Handmade Leovince V6

520_540_sportsc.jpg

Setje Michelin Pilot Sport banden.

yessssssssssssss!

Terug
Naar boven