AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kan je die al kopen? want die nieuwe reeks van "PRADA" is nog niet te koop dacht ik? en die van u trekt er echt hard op! is vette gsm, veel betaald? :D

dit is gewoon de shine toch? Is al een tijdje te koop. Zat tussen die en de k800i te twijfelen en het werd de k800i :)

Fujifilm-Finepix-FP6500fd.jpg

Fuji S6500fd, je kan nooit teveel digitale camera's hebben. Heb de Fuji F30 al waar ik zeer tevreden over ben, breidt het nu uit met deze camera die dezelfde sensor heeft. Kan ik toch wat meer telezoom mee gebruiken. Nog wat filters er bij kopen op Ebay, kan ik weer even vooruit.

Precies, dat zeg ik ook altijd, je kan nooit teveel digitale camera's hebben, daarom ben ik er nooit aan begonnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie phone zo op het eerste gezicht. Nu kijken of ik pics van mijn l*l naar RobG kan MMS'en. :thumbup:

Fujifilm-Finepix-FP6500fd.jpg

Fuji S6500fd, je kan nooit teveel digitale camera's hebben. Heb de Fuji F30 al waar ik zeer tevreden over ben, breidt het nu uit met deze camera die dezelfde sensor heeft. Kan ik toch wat meer telezoom mee gebruiken. Nog wat filters er bij kopen op Ebay, kan ik weer even vooruit.

Mooi dingetje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:gay:

leuk dingetje toch ;) als je bang bent voor van die warme strips :o

leuke shirt hoor opa :D

Terug
Naar boven