Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Idd! Voor mij is het ideaal.. Je bestelt iets, laat het naar een adres in duitsland sturen wat je erg veel verzendkosten scheelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pixma MP800 all-in-one. Op Ebay gekocht voor € 100,-, is wel een refurbished model maar ik gok het er op. Model kost € 251,- nieuw. In principe is dit model of nieuw of een model dat teruggestuurd is voor garantie.

Zit nu ook 1 jaar garantie op, dus kan me er geen buil aan vallen. Had nog wel iets goedkoper uit kunnen zijn, maar 1 of andere inhaal zit de hele avond al printers te snaaien. Nu dus maar iets hoger bod ingezet en binnen.

Voor wie nog een printer zoekt : eBay Winkel - Canon Outlet Nederland: Wij verkopen Canon Printers, Canon Digitale Camera's, Canon Kopieermachines.

Ze bieden ook nieuwe printers aan, er ging een nieuwe MP500 aan mij voorbij voor € 76,56. Die is nieuw het goedkoopst te vinden voor € 187,-. Nogal een verschil dus.

Ik heb precies dezelfde. Erg gaaf dingetje. Je kunt ook alle papierlades sluiten zodat er geen stof in komt. Als je dan gaat printen gaat het laadje automatisch open. Scanner werkt ook goed en snel, kopieerfunctie is vooral erg handig. En je kunt randloos printen vanaf een usb stickje op fotopapier.

50 Euro , koopje :cool:

Hoeveel gig? 2/4?

Ik heb precies dezelfde. Erg gaaf dingetje. Je kunt ook alle papierlades sluiten zodat er geen stof in komt. Als je dan gaat printen gaat het laadje automatisch open. Scanner werkt ook goed en snel, kopieerfunctie is vooral erg handig. En je kunt randloos printen vanaf een usb stickje op fotopapier.

Ja heb hem ook. Beetje groot dat wel. Werkt allemaal prima. Had er eigenlijk een met ethernet functie moeten kopen, maar kostte 80 euro meer.

Damn, EricR wat zijn die outletstore bieders irritant joh. diezelfde printer stond op 44 euro... ik bood toen 60, hij weer 65... zo ging het 5 eker heen en weer en nu heb ik 90 euro geboden, ben benieuwd wanneer die kerel weer thuis is om mij weer te overbieden.

samsung u600 !!!!

Velbon Ultra Luxi F statief. Kan ik panorama foto's gaan schieten.

Damn, EricR wat zijn die outletstore bieders irritant joh. diezelfde printer stond op 44 euro... ik bood toen 60, hij weer 65... zo ging het 5 eker heen en weer en nu heb ik 90 euro geboden, ben benieuwd wanneer die kerel weer thuis is om mij weer te overbieden.

Niet doen Homer, pas bieden op het laatst! Nu ga je een biedoorlog aan en betaal je meestal teveel (al valt het nu mee). Kijk eens op ww.gixen.com, heb je een gratis Ebaysniper ter beschikking. Een sniper die niet op je PC draait, maar op een vast tijdstip. Vlak voor einde veiling in dit geval.

Op Ebay nooit en ook echt nooit eerder bieden dan op het laatst, gewoon de prijs opgeven die je redelijk lijkt en dat is alles.

Succes er mee, als je die all-one krijgt voor onder de € 90,- heb je een nette prijs.

Niet doen Homer, pas bieden op het laatst! Nu ga je een biedoorlog aan en betaal je meestal teveel (al valt het nu mee). Kijk eens op ww.gixen.com, heb je een gratis Ebaysniper ter beschikking. Een sniper die niet op je PC draait, maar op een vast tijdstip. Vlak voor einde veiling in dit geval.

Op Ebay nooit en ook echt nooit eerder bieden dan op het laatst, gewoon de prijs opgeven die je redelijk lijkt en dat is alles.

Succes er mee, als je die all-one krijgt voor onder de € 90,- heb je een nette prijs.

Bedankt kerel, ik heb er nu 83,10 op gezet... Ga er idd niet meer op bieden... Heb niet eens zo'n superdeluxe ding nodig :D Maar aangezien jij em kocht dacht ik dat het wel eens een goed dingetje zou zijn.... aangezien je nogal een gadget buyer bent ;)

Ik ga dat snipertje ff downloaden.

Haha toch last minute 93 euro geboden. :D Gewonnen, whoehoe.
91,50 moet ik overmaken + 7 euro verzendkosten.

Keek btw net ff op kieskeurig... printer intro datum is 2005 ??? Maar ik vertrouw erop (aangezien hij nog steeds zwaar duur is)
dat hij goed zijn werk doet.

2005 boeit niet, het blijft gewoon een top apparaat. Je bent wel gewaar dat het een refurbished apparaat is? Een apparaat dat dus niet volledig nieuw is, ook al zegt dat verder weinig omdat je toch 1 jaar garantie krijgt. Die minieme gebruikstijd neem ik zelf wel voor lief. Scheelt even € 150,- vergeleken met een nieuwe.

Sandisk micro SD geheugenkaartje in mediamarkt 2 GB voor 28.een-kluts euro ipv 38.een-kluts euro :D muahaaaaa media markt heeft zeker de verkeerde prijzen in de computer zitten want ze kosten overal meer dan 39 euro in een straal van 25 km rond Gent, Oostakker :D

2005 boeit niet, het blijft gewoon een top apparaat. Je bent wel gewaar dat het een refurbished apparaat is? Een apparaat dat dus niet volledig nieuw is, ook al zegt dat verder weinig omdat je toch 1 jaar garantie krijgt. Die minieme gebruikstijd neem ik zelf wel voor lief. Scheelt even € 150,- vergeleken met een nieuwe.

Was ik idd wel van bewust.

Er zit ook een bedenktijd op van 7 dagen... Zolang er geen dikke barst in het scherm en hij verder 100% werkt zit vind ik het best!

iPod nano 2 gb 2nd generation

iedereen weet wel hoe ie eruit ziet dus foto's post ik niet :rolleyes:

Terug
Naar boven