AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ik heb onlangs ook de bodygroom gekocht!! Heerlijk ding :D
Wel voorzichtig zijn bij de balzak. Ik vertrouw het toch zo niet. Scheren gaat misschien net wat vlotter bij de balzak omdat die dan inkrimpt door de scheergel enzo. En echt glad is ook wat anders maar je hebt tenminste geen irritatie of al dat geklooi met scheergel en het scheermesje constant afspoelen. Echt relaxt :D
Alleen die aarsstreek doe ik toch met een mesje :p

[Link niet meer beschikbaar]

ik ben er net om geweest. 399 euro kwijt ... Maar hij is zo geil !!!!!!!!!
Zo lekker, zo heet, its all i want op dit moment. En als je hem openschuift :o
man man man that's how a slider should slide !! En dat trillen zo snel sjiiiiiit wat een triller. Mijn SE was hevig en onstabiel maar mijn sasmung is snelheid en toch zo een zachte trilling. He knows how i like it !! :D

man man man that's how a slider should slide !! En dat trillen zo snel sjiiiiiit wat een triller. Mijn SE was hevig en onstabiel maar mijn sasmung is snelheid en toch zo een zachte trilling. He knows how i like it !! :D

samsung suckt aars :P wel mooi toetsel

ik heb onlangs ook de bodygroom gekocht!! Heerlijk ding :D
Wel voorzichtig zijn bij de balzak. Ik vertrouw het toch zo niet. Scheren gaat misschien net wat vlotter bij de balzak omdat die dan inkrimpt door de scheergel enzo. En echt glad is ook wat anders maar je hebt tenminste geen irritatie of al dat geklooi met scheergel en het scheermesje constant afspoelen. Echt relaxt :D
Alleen die aarsstreek doe ik toch met een mesje :p

had ik vorig jaar al gekocht scheert wel lekker dat ding me balzak durf ik dus echt niet he maar wat maakt het uit die 3 haren:p

dat ding ziet er schitterend uit man;)

Nieuw decoratiestuk ... poster heb ik gratis gescoord op de FIBO en het frame koste 10 euro bij de blokker.

48mnyp2.jpg

geef mij deze maar:
http://www.epravalie.ro/images/products/full/6089/qtek9100big.jpg
kun je echt alles mee.

Vet hoor davy!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pixma MP800 all-in-one. Op Ebay gekocht voor € 100,-, is wel een refurbished model maar ik gok het er op. Model kost € 251,- nieuw. In principe is dit model of nieuw of een model dat teruggestuurd is voor garantie.

Zit nu ook 1 jaar garantie op, dus kan me er geen buil aan vallen. Had nog wel iets goedkoper uit kunnen zijn, maar 1 of andere inhaal zit de hele avond al printers te snaaien. Nu dus maar iets hoger bod ingezet en binnen.

Voor wie nog een printer zoekt : eBay Winkel - Canon Outlet Nederland: Wij verkopen Canon Printers, Canon Digitale Camera's, Canon Kopieermachines.

Ze bieden ook nieuwe printers aan, er ging een nieuwe MP500 aan mij voorbij voor € 76,56. Die is nieuw het goedkoopst te vinden voor € 187,-. Nogal een verschil dus.

nice one, ik heb ongeveer dezelfde! alleen pixma mp700 of 600 ofiets heb ik :D ooit in de aldi in promotie op de kop kunnen tikken! ding werk wel goed!
kopieren enzo, alleen trekt hij het papier uit de papierlade soms een beetje scheef.. voor de rest zeer goed apparaat, je kan je usb enzo erin steken en mooi kleurenschermpje waar je alles op kan zien.. je kan er ook heel goed foto's mee afdrukken nzow :thumbs: goede koop gedaan dus!!

ebay blijft mooi, al is er vaak op de duitse meer te vinden, wat fijn toch dat mijn pa in duitsland werkt :)

Er wordt behoorlijk wat verzonden naar Nederland vanuit andere landen, maar inderdaad in Duitsland is nog veel meer te vinden. Koop eigenlijk nooit in Nederland zelf op Ebay, deze verkoper komt officieel ook uit de UK en het bedrijf er achter uit de USA.

Nederlandse verkopers op Ebay zijn meestal te duur, alleen voor klein spul kan het handig zijn omdat vanuit het buitenland meestal de verzendkosten te hoog zijn.

Terug
Naar boven