- Waardering
- 1.015
Als je je fiets voor Straatweg zet? Daar zitten mee dit weer standaard minimaal 2 bodybuilders buiten op een stoel, die negertje passen wel op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aa i see what you did thereAls je je fiets voor Straatweg zet? Daar zitten mee dit weer standaard minimaal 2 bodybuilders buiten op een stoel, die negertje passen wel op![]()

Nooit geweten dat die dingen op water niet geweldig zijn, had er idd meer van verwacht. Eigenlijk is het meer een veredelde ventilator. Ik heb hem een uur of twee laten draaien(alles incl. gordijnen dicht):
70W, dus valt best mee. Heb er overigens niet echt spijt van, nu hoef ik iig niet steeds de andere fan van boven naar beneden te brengen en er zitten veel opties op zoals: timer, afstandsbediening, verschillende modussen zoals interval blazen, extra koud blazen, hard blazen etc.Hij zal het wel snel laten weten hoe het werkt.
Maar heb me ook laten vertellen dat als je een airco koopt, zelfs een mobiele, je beter zo'n dure neemt die zijn stukken beter. Wel duur in stroomverbruik die dingen.
Ik dacht serieus dat het een fashion ketting voor je nek was ofzo...kan alsnog natuurlijk.![]()
Om mijn fietsje veilig bij straatweg aan een paal te binden
Wel 4 kg dat ding, t*ring. Me fiets weegt nu 14kg ipv 10 o.O

Ik weet het , ben er zelf een tijd geleden ook in getraptNooit geweten dat die dingen op water niet geweldig zijn, had er idd meer van verwacht. Eigenlijk is het meer een veredelde ventilator. Ik heb hem een uur of twee laten draaien(alles incl. gordijnen dicht):
begin temp: 30 graden
temp na 2 uur draaien: 29.5 graden.Erg hé !
70W, dus valt best mee. Heb er overigens niet echt spijt van, nu hoef ik iig niet steeds de andere fan van boven naar beneden te brengen en er zitten veel opties op zoals: timer, afstandsbediening, verschillende modussen zoals interval blazen, extra koud blazen, hard blazen etc.
Al met al had ik er meer van verwacht, maar dat komt meer omdat ik een leek ben op het gebied van klimaat controle.

70W, dus valt best mee. Heb er overigens niet echt spijt van, nu hoef ik iig niet steeds de andere fan van boven naar beneden te brengen en er zitten veel opties op zoals: timer, afstandsbediening, verschillende modussen zoals interval blazen, extra koud blazen, hard blazen etc.
it dus, kort broekje aan, tanktop van dat speciale stof, en nog zweet k als de pleures

Alleen ecto's hebben het koudMijn kamer is zo koud dat ik onder mn deken ben gaan liggen!

ik zit in mijn onderbroek en zweet als de pleuresit dus, kort broekje aan, tanktop van dat speciale stof, en nog zweet k als de pleures![]()