XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

l.jpg

Voor de spotprijs van onder de 100 euries. :thumbup:

Hij zal het wel snel laten weten hoe het werkt.

Maar heb me ook laten vertellen dat als je een airco koopt, zelfs een mobiele, je beter zo'n dure neemt die zijn stukken beter. Wel duur in stroomverbruik die dingen.

3004.gif

Om mijn fietsje veilig bij straatweg aan een paal te binden
Wel 4 kg dat ding, t*ring. Me fiets weegt nu 14kg ipv 10 o.O

:rolleyes::roflol:
Als dit z"n water ding is , LOlers........
:( Nooit geweten dat die dingen op water niet geweldig zijn, had er idd meer van verwacht. Eigenlijk is het meer een veredelde ventilator. Ik heb hem een uur of twee laten draaien(alles incl. gordijnen dicht):
begin temp: 30 graden
temp na 2 uur draaien: 29.5 graden.:fuu:
Hij zal het wel snel laten weten hoe het werkt.

Maar heb me ook laten vertellen dat als je een airco koopt, zelfs een mobiele, je beter zo'n dure neemt die zijn stukken beter. Wel duur in stroomverbruik die dingen.
70W, dus valt best mee. Heb er overigens niet echt spijt van, nu hoef ik iig niet steeds de andere fan van boven naar beneden te brengen en er zitten veel opties op zoals: timer, afstandsbediening, verschillende modussen zoals interval blazen, extra koud blazen, hard blazen etc.

Al met al had ik er meer van verwacht, maar dat komt meer omdat ik een leek ben op het gebied van klimaat controle.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 19:51 ----------

3004.gif

Om mijn fietsje veilig bij straatweg aan een paal te binden
Wel 4 kg dat ding, t*ring. Me fiets weegt nu 14kg ipv 10 o.O
Ik dacht serieus dat het een fashion ketting voor je nek was ofzo...kan alsnog natuurlijk. ;)

met 70W kun je ook niet heel veel verwachten van een aico.

daarmee kun je net een WC koel houden. maar het is altijd nog beter dan niets ja

:( Nooit geweten dat die dingen op water niet geweldig zijn, had er idd meer van verwacht. Eigenlijk is het meer een veredelde ventilator. Ik heb hem een uur of twee laten draaien(alles incl. gordijnen dicht):
begin temp: 30 graden
temp na 2 uur draaien: 29.5 graden.:fuu::roflol::roflol: Erg hé !

70W, dus valt best mee. Heb er overigens niet echt spijt van, nu hoef ik iig niet steeds de andere fan van boven naar beneden te brengen en er zitten veel opties op zoals: timer, afstandsbediening, verschillende modussen zoals interval blazen, extra koud blazen, hard blazen etc.

Al met al had ik er meer van verwacht, maar dat komt meer omdat ik een leek ben op het gebied van klimaat controle.
Ik weet het , ben er zelf een tijd geleden ook in getrapt :o:(
maar ja , als jij er maar blij mee bent :cool:

Ik heb een normale airco dmv expansie en compressie. Blaast als een mofo me kamer op 20 grade.
De ijspegels hangen aan het rooster.

Vorige winter gekocht, bijna nieuw voor een bankoe.

U mad?

Echte mannen slapen zonder airco en worden badend in het zweet wakker!

Dat zeggen alleen mannen zonder geld.

hier lekker 18° op mijn kamer :cool:

Bij zo'n dure bedoel ik. Heb van mensen gehoord dat ze echt een hoge elektriciteitsrekening hadden gekregen. Heb zelf ook gewoon een ventilator.

Mijn kamer is zo koud dat ik onder mn deken ben gaan liggen!

Terug
Naar boven